مشهد

آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در مشهد ۱۷ نفر را مصدوم کرد

آتش سوزی

مشهد- بامداد چهارشنبه آتش سوزی در یک واحد مسکونی منجر به گرفتار شدن و مصدوم شدن ۱۷ نفر از ساکنان ساختمان ۵ طبقه شد.

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری درخصوص وقوع این حادثه در بامداد چهارشنبه اظهار کرد: طی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در بلوار هدایت اعزام شدند.

به گفته وی، هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی، بیش از نیمی از یک واحد مسکونی تقریباً ۸۰ مترمربعی در طبقه سوم ساختمان پنج طبقه مسکونی آتش گرفته و شعله ور بود.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

وی با اشاره به انتشار دود غلیظ در طبقات فوقانی ساختمان، بیان کرد: درحین عملیات مهار شعله های آتش، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و ۱۷ نفر از ساکنان ساختمان را از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۰ نفرشان به دلیل دود گرفتگی در محل مورد مداوا قرار گرفتند و ۷ نفر دیگر به دلیل دود گرفتگی شدید به مراکز درمانی منتقل شدند.

آتشپاد دوم تیموری گفت: کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا