مشهد

آخرین خبر از آتش سوزی مهیب در کارخانه ظروف چینی مشهد + تصاویر

به گزارش ایسنا؛ این حادثه مقارن ساعت 5:56 دقیقه صبح امروز توسط آتش نشانی شهرک صنعتی توس به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اعلام شد. 
آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد + تصاویر
 آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد + تصویر
آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد + تصویر
آتش سوزی مهیب در کارخانه چینی مقصود مشهد + تصویر
بر اساس گزارش ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد 9 دستگاه خودروی پشتیبانی شامل 2 دستگاه لودر و  خودروهای 8،  14 و 30 هزار لیتری آب در مسیر قرار گرفتند.
 
آخرین اخبار از آتش سوزی کارخانه چینی در مشهد
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد که خود در محل حادثه حضور داشت و از نزدیک عملیات آتش نشانان را نظاره گر بود گفت :  با توجه به اینکه این آتش سوزی با تاخیر زیاد و در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شده بوداما آتش نشانان توانستند در یک عملیات مستمرو نفس گیر در ساعات اولیه آتش را مهار و خاموش کنند .
آتش پاد دوم ” حسن جعفری ” با اشاره به اینکه به علت گستردگی حریق کانون آن مشخص نبود ، افزود : شعله های سرکش آتش به سرعت دو سوله محل نگهداری اقلام تولیدی این کارخانه را فرا گرفته بود .
وی گفت : آتش نشانان و نجاتگران سازمان به محض رسیدن در محل حادثه با استفاده از تجهیزات خاموش كننده ، اقدام به اطفاء حریق نمودند .
 آتش پاد دوم جعفری خاطرنشان کرد : پس از اطفاء حریق در ساعت 8:15 دقیقه چند خودرو عملیاتی در محل مستقر هستند تا ضمن بررسي، جستجو و لکه گيري از برگشت حریق احتمالی در محل حادثه اطمینان حاصل نمایند که این عملیات تا هم اکنون ادامه دارد .
گفتنی است: در پی تماس آتش نشانی شهرک صنعتی کلات با ستاد فرماندهی اتش نشانی مشهد حوالی ساعت 5:56 دقیقه امروز مبنی بر آتش سوزی در کارخانه چینی واقع در شهرک صنعتی توس بیش از 130 آتش نشان و 44 خودروی عملیاتی اعزام شدندو  این حادثه اطفای حریق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا