مشهد

“آریو” وارد چرخه تاکسیرانی مشهد می‌شود/ “موبایل تاکسی” در مشهد راه‌اندازی می‌شود‌

سید مهدی علوی مقدم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: ظرف چند ماه آینده برای نخستین بار سیستم “موبایل تاکسی” در شهر مشهد راه‌اندازی می‌شود.

سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در حاشیه بازدید از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در خراسان‌رضوی به‌مناسبت هفته بزرگداشت اصحاب رسانه اظهار داشت: پیگیر هستیم تا ظرف چند ماه آینده سیستم موبایل تاکسی در شهر مشهد سرویس‌دهی کند؛ در حال حاضر دو شرکت پیشنهادات خود را اعلام کرده‌اند و در حال بررسی است.

وی افزود: موبایل تاکسی این امکان را برای شهروندان فراهم می‌کند تا در هر نقطه‌ای از شهر که درخواست سرویس‌دهی داشته باشند نخستین تاکسی که در مسیر بود، پاسخگو باشد ضمن اینکه نرخ کرایه تاکسی و خدمات خاصی مانند تاکسی کودک، تاکسی سالمندان و معلولان نیز در صورت نیاز از طریق موبایل تاکسی فراهم است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد تصریح کرد: موبایل تاکسی در حال حاضر در تهران شروع به‌کارکرده و در شهر مشهد نیز در مرحله آغاز است البته به بخش خصوصی برون‌سپاری خواهد شد.

علوی مقدم عنوان کرد: علاوه بر بحث موبایل تاکسی، تاکسی گردشگری نیز راه‌اندازی شده و در همین راستا تاکسی‌های لوکس برای زائران خارجی خریداری خواهیم کرد تا در حوزه ناوگان به وضعیت قابل قبولی برسیم. غیر از پژو و سمند، خودروی آریو را نیز وارد چرخه حمل و نقل تاکسیرانی خواهیم کرد و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا