مشهد

آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر مشهد از ابتدای سال

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد از روکش آسفالت یک میلیون و ۱۰۰هزار متر مربع از معابر شهر، از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
بهدگزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل سازمان عمران شهرداری مشهد از روکش آسفالت یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر، از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.
 امیر سیاوش حجازی که در ادامه نهضت پاسخگویی، با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگوی تماس‌های شهروندان بود، با اعلام این خبر افزود: از ابتدای سال جاری، ۵۵۰ معبر شهر مشهد با مساحتی بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مربع توسط سازمان عمران، روکش آسفالت شده است.
وی افزود: شناسایی معابر برای روکش آسفالت در سال جاری، از طریق اسکن بوسیله آزمایشگاه اداره راه، صورت گرفته و سپس در دستور کار قرار می‌گیرد تا رضایتمندی شهروندان افزایش یابد، علت تاخیر آغاز روکش آسفالت در سال جاری، دریافت تاییدیه‌های لازم از آزمایشگاه بوده است.
اجرای ۸ پروژه جمع آوری آب‌های سطحی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی
حجازی خاطرنشان ساخت: یکی از پروژه‌های در دست اجرای این سازمان، پروژه پل سواره رو و جاده دسترسی خیابان ۴۵ متری سردخانه با اعتبار ۳۸ میلیارد تومانی است که از ۲۰ روز گذشته آغاز شده و معارضات آن از جمله لوله اصلی انتقال آب سد دوستی و فیبر نوری در حال بر طرف شدن است.
وی ادامه داد: ۸ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در حوزه جمع آوری آب‌های سطحی در دست اجرا داریم که ۶ پروژه به پایان رسیده و دو پروژه شامل رمپ ۵ پل قائم و انتهای شهرک مهرگان در حال انجام بوده که در فصل پاییز، این پروژه‌ها نیز به بهره برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا