فرهنگ و هنر

آشتی تلویزیون با سحر قریشی

 

 

اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,سحر قریشی

با اعلام نام یکی از ممنوع التصویرهای تلویزیون در فهرست بازیگران سریال سیروس مقدم، احتمالا قصه ممنوعیت ها رو به انتهاست.

با مشخص شدن بازیگران سریال «علی البدل» سیروس مقدم به نظر می رسد موج بازگشت ممنوع التصویری ها به تلویزیون ادامه داشته باشد. روز گذشته خبر قطعی شدن ساخت سریال «علی البدل» در رسانه ها منتشر شد و اسم سحر قریشی به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه در فهرست بازیگران آمد.

سحر قریشی مدت هاست که در تلویزیون ممنوع التصویر است و قطعا آمدن اسمش در فهرست بازیگران این سریال، نشانگر اتفاق مهمی خواهد بود. البته پیش از این هم سیروس مقدم در سریال «بچه های نسبتا بد» قصد داشت از قریشی دعوت به همکاری کند. آن زمان هم اسم این بازیگر در فهرست بازیگران به ثبت رسید اما چند روز مانده به شروع تصویربرداری، با ممانعت تلویزیون روبرو شد و تصمیم گرفت آیدا فقیه زاده را برای این نقش انتخاب کند.

همین اواخر، حسین سهیلی زاده هم قصد داشت سریال «پریا» را با بازی قریشی تولید کند، تمام کارهایش را هم انجام داد اما این بار هم قریشی پشت در صداوسیما قرار گرفت و امکانی برای بازی پیدا نکرد.

حالا مجددا مقدم برای سریال جدیدش دست روی این بازیگر گذاشت. از آنجایی که مقدم پیش از این از ممنوع التصویری قریشی متضرر شده بود، حالا قطعا باید خیلی محتاطانه تر سراغ این بازیگر رفته باشد. به احتمال زیاد، تلویزیون پس از آشتی با فرزاد حسنی، فاطمه معتمد آریا و … حالا تصمیم گرفته سحر قریشی را هم از لیست سیاه خارج کند. غیر از قریشی، مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، هادی کاظمی، محمود جعفری، حسین محب اهری، فروغ قجابگلی و ممحسن تنابنده هم از جمله سایر بازیگران این سریال هستند.

 

منبع:روزنامه هفت صبح

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا