مشهد

آمادگی پایانه‌های مشهد برای سرویس‌دهی به عزاداران دهه آخر صفر

مدیرعامل سازمان پایانه‌‌های مسافربری شهرداری مشهد عنوان کرد:
آمادگی پایانه‌های مشهد برای سرویس‌دهی به عزاداران دهه آخر صفر
تدابیر ویژه‌ای برای حفظ و تامین امنیت مسافرانی که وارد پایانه می‌شوند، در نظر گرفته شده است تا مسافران و زائران با آرامش خاطر برای انجام مراسم مذهبی آماده شوند.
آمادگی پایانه‌های مشهد برای سرویس‌دهی به عزاداران دهه آخر صفر

مدیرعامل سازمان پایانه‌‌های مسافربری شهرداری مشهد از آمادگی این پایانه‌ها برای سرویس‌دهی به عزاداران دهه آخر صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدعلی حسینی با بیان این مطلب در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه صفر شاهد حضور زائران پیاده‌ای خواهیم بود که عمده آنان قصد دارند با استفاده از اتوبوس‌های پایانه‌های مسافربری مشهد خود را به مقصدشان برسانند. به همین منظور برای سرویس‌دهی به زائران و عزادارانی که به مناسبت شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام رضا(ع) به مشهد می‌آیند، آمادگی کامل داریم.
وی افزود: از 3 ماه پیش جلساتی با پلیس راهور، پلیس نیروی انتظامی، شورای هماهنگی هیئات مذهبی، دادگستری و… برگزار کردیم تا خدمات‌رسانی شایسته‌ای را ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان پایانه‌‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به ضرورت هماهنگی مسافران برای تهیه بلیت، عنوان کرد: همچنین جایگاه‌هایی در پایانه امام رضا(ع) برای اتوبوس‌های دربستی در نظر گرفته شده تا مانع از سردرگمی مسافران شود.
حسینی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، مساجد اطراف پایانه امام رضا(ع) برای اسکان موقت و اضطراری زائران در نظر گرفته شده است. همچنین 400 تخت برای اسکان موقت زائران در پایانه مسافربری آماده شده است.
وی خاطرنشان کرد: در کنار پایانه امام رضا(ع)، خدمات حمل و نقلی همچون تاکسی، اتوبوس و قطارشهری آماده سرویس‌دهی به زوار است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌‌های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین تدابیر ویژه‌ای برای حفظ و تامین امنیت مسافرانی که وارد پایانه می‌شوند، در نظر گرفته شده است تا مسافران و زائران با آرامش خاطر برای انجام مراسم مذهبی آماده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا