جهان

آیا هیلاری کلینتون بیمار است؟

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شهردار اسبق نیویورک‌ از وجود مدارکی دال بر بیماری مرموز «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از اِکسپرس، طرفدار «دونالد ترامپ» نامزد تندرو جمهوریخواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که ویدئوهایی دال بر وجود یک بیماری مرموز در رقیب دموکرات ترامپ وجود دارد که از چشمان مردم آمریکا مخفی نگه داشته شده است.

به گزارش اکسپرس، «رودی جیولیانی» شهردار اسبق نیویورک‌ و مشاور «دونالد ترامپ» در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، از قصور رسانه های جمعی کشورش در اعلام بیماری مرموزی خبر داد که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به آن مبتلا است.

«رودی جیولیانی» مشاور «دونالد ترامپ» در این باره به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: رسانه ها به این موضوع نمی پردازند؛ اما برای آگاهی از آن باید به اینترنت رجوع کرد.

«رودی جیولیانی» شهردار اسبق نیویورک‌ ادامه داد: «هیلاری کلینتون» امپراطوری رسانه ها را دراختیار گرفته است.

شهردار پیشین نیویورک در ادامه اظهارات خود به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد: ویدئویی در «یوتیوب» منتشر شده که هیلاری کلینتون در جمع خبرنگاران ناگهان دچار نوعی حمله‌ می‌شود و این امر نشانه ای از بیماری مرموز او است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا