مشهد

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی پلاک‌های آبکوه

به منظور جلب مشارکت شهروندان و ساکنان محله آبکوه در نوسازی طرح، دفتر تسهیل‌گری راه‌اندازی شده است و کار از این طریق نیز با جدیت دنبال می‌شود.
اختصاص 15 میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی پلاک‌های آبکوه

مدیر اجرایی بافت فرسوده آبکوه از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی پلاک‌های بافت فرسوده آبکوه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا قربانیان با بیان این مطلب، گفت: در حال حاضر کار آزادسازی پلاک‌های بافت فرسوده آبکوه بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود تا نیمه نخست امسال به ۵۰ درصد برسد. به منظور اجرایی شدن این مهم، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری برای تسریع در روند آزادسازی پلاک‌های بافت اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز سال گذشته به این منظور صرف شد، اظهار کرد: تمرکز بر بازگشایی معابر و آزادسازی قطعات قرار دارد و در این راستا کار تملک صورت می‌گیرد.
مدیر اجرایی بافت فرسوده آبکوه با بیان اینکه ۲۰۰ قطعه در اولویت تملک قرار دارد، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰ قطعه در مرحله طی روال اداری قرار دارد و به زودی آزادسازی خواهد شد.
قربانیان به راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در بافت آبکوه اشاره کرد و گفت: به منظور جلب مشارکت شهروندان و ساکنان محله آبکوه در نوسازی طرح، دفتر تسهیل‌گری راه‌اندازی شده است و کار از این طریق نیز با جدیت دنبال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

دکمه بازگشت به بالا