مشهد

ارائه تخفیفات ویژه در بازارهای شهرداری مشهد

ارائه تخفیفات ویژه در بازارهای شهرداری مشهد
شهروندان می‌توانند با مراجعه به بازارهای شهرداری مایحتاج مورد نیاز خود را شامل برنج، روغن و لبنیات با 15 درصد تخفیف و سایر محصولات را با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.
ارائه تخفیفات ویژه در بازارهای شهرداری مشهد

به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و فرا رسیدن شب یلدا کلیه محصولات بازارهای شهرداری مشهد با تخفیفات ویژه عرضه می‌گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی عنوان کرد: همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و فرارسیدن شب یلدا کلیه بازارهای شهرداری اقدام به عرضه تخفیفات ویژه در تمامی محصولات شامل ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار می‌نمایند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهر ی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به تخفیفات 15 الی 30 درصدی اقلام در بازارهای شهرداری، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به بازارهای شهرداری مایحتاج مورد نیاز خود را شامل برنج، روغن و لبنیات با 15 درصد تخفیف و سایر محصولات را با 30 درصد تخفیف تهیه کنند.
وی در خصوص ارائه میوه مورد نیاز شهروندان در شب یلدا بیان داشت: در حال حاضر 100 تن میوه شامل سیب زرد درختی، پرتقال تامسون شمال، کیوی، هندوانه و انار با قیمت و کیفیت مناسب نسبت به میادین سطح شهر ویژه شب یلدا تهیه و از 28 آذر ماه سال جاری در 41 بازار میوه و تره بار و ارزاق شهرداری عمومی عرضه می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا