مشهد

ارائه تخفیف 20 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی

انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری با ارائه 20 عنوان تخفیف ویژه کتاب‌های مرتبط با موضوع پژوهش و فناوری در این نمایشگاه شرکت کرد.
خبرگزاری فارس: ارائه تخفیف 20 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه پژوهش خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، بی‌تردید رشد و پیشرفت کشور را می‌توان نتیجه افزایش سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی منسجم در زمینه پژوهش و مطالعه در راستای فراهم کردن بسترهای لازم در این مورد دانست.

بر همین اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به چاپ و انتشار کتاب‌های متعددی با محور پژوهش در زمینه‌های مختلف علمی از جمله علوم دینی، تربیتی، روانشناسی، تربیت بدنی، پزشکی و علوم اجتماعی اقدام کرده است.

از آنجا که برگزاری نمایشگاه‌هایی با محوریت پژوهش فرصت مناسبی برای ارائه و عرضه این کتاب‌ها به جامعه پژوهشگران، محققان، اساتید و دانشجویان بوده، انتشارات آستان قدس رضوی نیز در نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی شرکت کرد.

در این نمایشگاه که دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، بخش صنعت، فن آوران، پژوهشکده‌ها و پژوهشگران خصوصی و دولتی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان حضور بهم رسانده‌اند، انتشارات آستان قدس رضوی نیز نسبت به ارائه 20 درصد تخفیف ویژه به خریداران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اقدام کرده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از روز جمعه 13 آذر تا روز دوشنبه 16 آذر، از ساعت 10تا 18 ویژه مراجعه علاقه‌مندان حوزه پژوهش و فناوری برپا است و علاقمندان به استفاده از شرایط ویژه خرید از غرفه به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می‌توانند طی برگزاری نمایشگاه از سالن فردوسی، غرفه متمرکز آستان قدس رضوی بازدید به عمل آورند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا