ورزش

از خرید بابک حاتمی تا تمدید یوسفی

پدیده که در حال بستن تیم مورد نظر خود برای لیگ برتر هفدهم است، ظهر امروز با محسن یوسفی تمدید کرد.
به گزارش ایسنا:، تیم فوتبال پدیده خراسان که چهارمین سال حضور در لیگ برتر را در فصل آتی تجربه خواهدکرد، مشغول بستن تیم مورد نظر است. مدیران باشگاه پدیده در نخستین گام، پیش از پایان لیگ شانزدهم قرارداد رضا مهاجری، سرمربی این تیم را تمدید کردند تا نشان دهند برخلاف تیم مدیریتی پیشین این باشگاه که عمدتا تصمیمات عجیب و غریب می‌گرفت، به دنبال ثبات و استمرار فضای آرام اطراف تیم خود هستند.
گرچه تا به امروز اخبار و شایعات زیادی حول تیم پدیده و بازیکنان خوب فصل گذشته‌اش شنیده می‌شود اما از جمع بازیکنان لیگ شانزدهم این باشگاه تنها حسن جعفری به سپاهان پیوسته و بازیکنانی مثل حسین مرادمند، رضا ناصحی و میلاد کمندانی تاکنون قرارداد خود را با پدیده تمدید کرده‌اند. 
محمدرضا مهاجری تا به امروز از سه سهمیه لیگ برتری خود نیز در نقل و انتقالات با خرید مصطفی احمدی، هافبک دفاعی سیاه‌جامگان، امین قاسمی‌نژاد، مهاجم ماشین‌سازی و بابک حاتمی، دفاع راست گسترش‌فولاد استفاده کرده و در آخرین گام تا این لحظه قرارداد محسن یوسفی، هافبک سابق استقلال نیز تمدید شد. 
محسن یوسفی با تمدید قرارداد خود، سومین سال حضور در باشگاه پدیده را سپری خواهدکرد. وی از لیگ برتر پانزدهم و با حضور رضا مهاجری در باشگاه پدیده به این تیم پیوسته و در دو فصل اخیر توانسته با عملکرد خوب خود یکی از بهترین بازیکنان پدیده در هر فصل باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا