ورزش

از فرش قرمز زیر پای مربیان تا گام‌های بلند کاوه رونالدو/ چیکو هم رسید

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان

پهن کردن فرش قرمز مقابل محل استقرار مربیان جلوی نیمکت ذخیره‌ها و گام برداشتن‌ها و نحوه شوت زدن کاوه رضایی در ضربه‌های ایستگاهی به سبک رونالدو هم از نکات جالب این دیدار بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه نخست دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و لخویای قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* این بازی در هوای سرد فولادشهر و با حضور حدود پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه آغاز شد.

* محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان که به تازگی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان هم شده، با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره‌گر این دیدار است.

* پهن کردن فرش قرمز مقابل محل استقرار مربیان جلوی نیمکت ذخیره‌ها هم از نکات جالب این دیدار بود.

* تیم ذوب آهن در دیدار مقابل لخویا هاشم بیک‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مهرداد قنبری هم مانند چند ماه گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی بلندمدت خود همچنان از میادین دور است. در ترکیب لخویا نیز چیکو فلورس، بازیکن اسپانیایی که گفته می‌شد آسیب دیده با رسیدن به بهبودی در ترکیب قرار گرفته است، اما محمد مونتاری به دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را در مقابل ذوب‌آهن همراهی کند.

* در دقیقه 15 بازی در ضدحمله یاران لخویا مدافعان ذوب‌آهن توپ حریف را برگشت دادند که نیمکت لخویا در این صحنه معتقد به خطای هند مدافعان ذوب‌آهن و پنالتی بودند و به داور ژاپنی اعتراض کردند، اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

* در دقیقه 25 زمانی که ذوب‌آهن صاحب یک ضربه کاشته شد شوت سنگین کاوه رضایی به دست بازیکن لخویا در دیوار دفاعی برخورد کرد که این بازیکن به زمین افتاد. قطری‌ها سعی داشتند با شلوغ کردن و درگیری این صحنه را جنجالی کنند که با مدیریت داور و رفتار مناسب ذوبی‌ها هیچ اتفاقی نیفتاد و این ضربه کاشته از چند گام جلوتر تکرار شد.

* گام برداشتن‌ها و نحوه شوت زدن کاوه رضایی در ضربه‌های ایستگاهی به سبک رونالدو هم از نکات جالب دیدار بود.

نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن ایران – لخویای قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل پایان یافت و محمد موسی از لخویا در این نیمه کارت زرد دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا