مشهد

استقبال کتاب‌دوستان؛ پائیزه کتاب مشهد را تمدید کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پائیزه کتاب از جمله طرح‌‌هایی است که همه ساله در کتابفروشی‌های منتخب سراسر کشور در ایام فصل پائیز برگزار و معمولا نیز به دلیل تخفیف مناسبی که دارد با استقبال خوبی از سوی کتاب‌دوستان روبرو می‌شود.

این طرح در مشهدمقدس نیز امسال در حال برگزاری است و در روزهای گذشته شده از این طرح کتاب‌دوستان مشهدی استقبال بسیار مناسبی از این طرح داشته‌اند و در برخی کتابفروشی‌های شهر مشهد مقدس حتی شاهد صف‌های طولانی برای خرید کتاب بوده و هستیم که قطعا خبر خوشحال کننده‌ای است.

این طرح همچنان نیز در مشهد مقدس و در کتابفروشی‌های منتخب ادامه دارد و تا ۸ آذرماه تمدید شده که بازهم می‌تواند خبر خوبی برای کتاب‌دوستان مشهدی باشد.

طرح پاییزه کتاب ۹۸ تا ۸ آذر ماه در کتابفروشی‌های عضو این طرح در شهر مشهد اجرا می‌شود.

دوازدهمین طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها  که با شعار «حال خوش خواندن» از ۲۳آبان در ۶۰۰کتابفروشی سراسر کشور آغاز به کار کرد، تا پایان امروز (۵آذر ماه) در سراسر کشور به جز شهر مشهد به کار خود پایان می‌دهد و خود این مسئله بیانگر این است که مشهدی‌ها در این مدت استقبال خوبی از طرح داشته‌اند.

طرح پاییزه کتاب۹۸ با همکاری و حمایت شهرداری مشهد مقدس تا ۸ آذر ماه در این شهر برگزار می‌شود و ۷۰ کتابفروشی در خراسان رضوی برای مشارکت در اجرای «طرح پاییزه کتاب۹۸» ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۵۲ کتابفروشی در مشهد و ۱۸ کتابفروشی در شهرستان‌های این استان قرار دارند.

کتابفروشی‌های این استان تاکنون توانسته‌اند ۴۳هزار و ۸۷۰ نسخه کتاب به مبلغ ۱۲میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۷۱۸ ریال کتاب به فروش برسانند.

باید دید در مدت زمان تمدید شده چه میزان به استقبال از این طرح در این مدت افزوده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا