مشهد

اضافه شدن بیش از ۳ متر مربع به سرانه فضای سبز مشهد

شهردار مشهد گفت: با برنامه‌ریزی گسترده، در طول ۳ سال و نیم گذشته، بیش از ۳ مترمربع به سرانه فضای سبز این شهر افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی اظهار داشت: همکارانم در دوره فعلی مدیریت شهری اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه زیرساخت‌های کلان‌شهر مشهد انجام گرفته است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی گسترده، در طول ۳ سال و نیم گذشته، بیش از ۳ مترمربع به سرانه فضای سبز شهر مشهد افزوده شده و اقدامات در این بخش با جدیت ادامه دارد.

شهردار مشهد با بیان اینکه مدیریت شهری در دوره فعلی، به هر آنچه وعده داده، عمل کرده است، متذکر شد: امیدوارم با تلاش‌های همکارانم در مجموعه شهرداری، تا پایان امسال سرانه فضای سبز در کلان‌شهر مشهد تا ۱۵ مترمربع افزایش یابد.

مرتضوی ادامه داد: امسال، علاوه بر تلاش برای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی، در راستای ساماندهی سیستم حمل و نقل شهری با نوسازی و تکمیل ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی گام برداشته می‌شود.

وی یادآور شد: امیدوارم امسال ترافیک در کلان‌شهر مشهد کاهش یافته، با بهره‌برداری از پروژه‌های ریز و درشت شهری نشاط و خوشحالی در میان مردم ارتقا یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا