مشهد

اعلام شرایط متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس

متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی خود اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: طبق دستورالعمل اجرایی حمل و نقل دانش آموزی و جدول زمانبندی کارگروه ماه ۱۸ تمهیدات لازم در خصوص شرکت‌های مجری حمل و نقل دانش آموزی انجام شده و متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس می‌توانند، فرم اعلام آمادگی خود را بدون اخذ هزینه‌ای تکمیل کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، شرکت‌های مجری حمل و نقل دانش آموزی به اداره کل آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان معرفی و از این طریق به نواحی آموزش و پرورش ارجاع شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین فراخوان متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس نیز از سوی این شرکت‌ها انجام شده، تا در صورت بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های آموزشی، حمل و نقل دانش آموزی بدون وقفه صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با درخواست از متقاضیان فعالیت در سرویس مدارس، جهت حضور در شرکت‌های مربوطه و تکمیل فرم اعلام آمادگی، اظهارکرد: سازمان تاکسیرانی به منظور تحمیل نشدن هزینه‌های غیر ضروری به متقاضیان فعلا به تکمیل فرم اعلام آمادگی در شرکت‌ها مربوطه بدون اخذ وجهه‌ای بسنده کرده و در صورت بازگشایی مدارس ثبت نام در سامانه سپند و طی مراحل تکمیلی انجام خواهد شد.

محبی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق تمهیداتی به منظور تامین خودروی مورد نیاز از طریق عوامل اجرایی سرویس مدارس در حال انجام است و از طرفی از اداره کل آموزش و پروش درخواست شده تا تقاضای اولیاء دانش آموزان برای سرویس مدارس نیز جمع آوری و جهت نیاز سنجی دقیق‌تر به سازمان تاکسیرانی ارسال شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 6 =

دکمه بازگشت به بالا