مشهد

افزایش ساعت سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در ایام پایانی ماه صفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر، زمان سرویس‌دهی خط یک قطار شهری مشهد افزایش می‌یابد.
خبرگزاری فارس: طاهری: افزایش ساعت سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در ایام پایانی ماه صفر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم طاهری ظهر امروز در نشستی خبری که در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بیشتری رکورد میزان جابه‌جایی در خط یک قطار شهری مشهد متعلق به شهادت امام رضا (ع) است که این افتخاری برای خادمان مردم در قطار شهری مشهد است.

وی در ارتباط با سرویس‌دهی قطار شهری مشهد در ایام پایان ماه صفر بیان کرد: در شب رحلت رسول اکرم (ص) قطار شهری مشهد تا ساعت 23 با استفاده از 20 رام قطار دو واگن و چهار قطار در انتظار، به سرویس‌دهی زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) می‌پردازد.

طاهری افزود: در روز رحلت رسول اکرم (ص) نیز از 6 صبح تا ساعت 23 خدمت‌رسانی در قطار شهری مشهد انجام می‌شود و در شب شهادت امام رضا(ع) از 7 صبح تا ساعت 23 این خدمات‌رسانی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع) نیز از 6 صبح تا ساعت 22 خط یک قطار شهری مشهد به فعالیت خود ادامه می‌دهد البته در صورت نیاز و وجود مسافر، آمادگی افزایش زمان سرویس‌دهی را نیز داریم.

طاهری تصریح کرد: درخواست ما از شهروندان مشهد این است که همکاری لازم را با زائران برای استفاده از قطار شهری داشته باشند و همچنین مسافران از ورود هرگونه وسایل حجیم عزاداری به داخل قطار جدا خودداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا