مشهد

افزایش کیوسک‌های مطبوعاتی مشهد در دستور کار قرار ندارد

احمد محبی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهدمقدس گفت: ما در شهرداری مشهد به هیچ عنوان سیاست افزایش کیوسک مطبوعات را نداریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، احمد محبی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: سامان دهی بازار و ارزاق عمومی یکی از اقدامات خوب سازمان میوه و تره بار بوده است، در حال حاضر 24 فروشگاه بزرگ از جانب شهرداری مشهد در سطح شهر داریم و به زودی بازار دیگری در شهرک مهرگان افتتاح می‌گردد.

وی افزود: ایجاد بازار توس و بازار غدیر را نیز در دستور کار داریم و امیدواریم تا اوایل سال آینده افتتاح شود؛ 16 بازار میوه در سطح شهر داریم و برآنیم که در این بازار‌ها بهترین کیفیت را به مشتریان عرضه داریم. تعیین قیمت میوه برای این بازار‌ها توسط تیمی پنج نفره با درنظر گرفتن مقدار اندکی سود از میدان بار به بازار‌ها منتقل می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه برنج خریداری شده از شالیزار‌های شمال با نام شهر ما توزیع می‌شود، گفت: برنج خریداری شده با کیفیت بالایی به مشتریان ارائه می‌شود، اخذ مجوز صورت گرفته تا بتوانیم محصولات گوشتی و پروتئینی را نیز با این برند به فروش برسانیم.

محبی رضایت مندی شهروندان را از عملکرد سازمان میادین میوه و تره‌بار 80 درصد دانست و خاطرنشان کرد: خواسته ما این است که بازار‌ها را در حاشیه شهر گسترش داده و فعال کنیم، اقداماتی در مورد ایجاد بازار در شهرک شهید رجایی و محمد آباد صورت گرفت و در پایانه ابریشم زمین دو هزار متری برای این‌منظور اختصاص داده شد که در نیمه اول سال 95 با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: در سطح شهر مشهد 18 بازار سیار و غیررسمی داریم که شامل 11 روز بازار، 3 عصر بازار، یک شب بازار، یک بازار کتاب و یک بازار خودرو می‌شود، رایزنی‌هایی با کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفته که در کنار این بازارچه‌ها از توانمندی‌های افراد کم برخوردار برای فروش محصولات نیز بهره‌مند گردیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جمعه بازار خودرو گفت: فروش خودرو علاوه بر جمعه، پنج شنبه را نیز شامل شده است ولی برآنیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از شنبه تا چهارشنبه فروش موتور سیکلت و ماشین‌های قدیمی را نیز در برنامه این بازار بگنجانیم؛ ما به یک بازار خودرو دیگر در شرق مشهد نیاز داریم که امیدواریم تا 6 ماه اول سال 95 اقدامات مرتبط با ایجاد آن صورت گیرد.

محبی با بیان اینکه 182 کیوسک مطبوعات در سطح شهر داریم، عنوان کرد: ما در شهرداری مشهد به هیچ عنوان سیاست افزایش کیوسک مطبوعات را نداریم، اگر متولی کیوسک مطبوعات فوت کند به هیچ عنوان به وارث واگذار نشده و کیوسک‌ها جمع آوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در بیان تامین میوه‌های نوروزی تاکید کرد: در سال جاری با توجه به طرح تنظیم قیمت‌ها، رنج قیمتی پرتغال را دو هزار و 800 تومان و سیب را دو هزار و 400 تومان در نظر گرفته‌ایم، محل توزیع این میوه‌ها هم همچون سال‌های گذشته توسط کانکس در قالب سیار و یا ثابت در سطح شهر توزیع می‌شود.

محبی افزود: آجیل و خشکبار در 25 بازار با تخفیف 20 تا 30 درصدی در ایام قبل از نوروز در بازار‌ها ارائه می‌شود، ارائه این تخفیفات تا 17 اسفند ماه امسال ادامه دارد؛ قیمت مرغ و محصولات پروتئینی با رصد روزانه تیم کارشناسانه از میدان استقلال، دو و نیم درصد کمتر از مرکز شهر به مشتریان بازار‌های شهرداری ارائه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا