خراسان

افزایش ۴۰ درصدی ورودی مسافران به مشهد و خراسان رضوی از مبادی مرزی‌

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به افزایش افزایش ۴۰ درصدی ورودی مسافران به مشهد و خراسان رضوی از مبادی مرزی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار کاظم تقوی ظهر امروز در همایش مدیران پلیس فتا خراسان رضوی اظهار داشت: براساس آمارها، سالانه چهار میلیون زائر خارجی و ۳۰ میلیون زائر داخلی به مشهدالرضا(ع) سفر می‌کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: آمارها بیانگر افزایش ۴۰ درصدی ورودی مسافران به مشهد و استان از طریق مرزها در ۱۰ ماه گذشته از سال ۹۸ است.

سردار تقوی گفت: دشمنان روی مشهدمقدس به عنوان یک هدف تمرکز دارند اما نتوانسته‌اند اهداف خود را در مشهد محقق کنند و این اجازه به آنها داده نشده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد:به رغم داشتن مرز طولانی در کنار افغانستان، امنیت این استان و مشهد به خوبی تامین شده است؛ با وحدت و همدلی موجود و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی، دشمنان نمی‌توانند اهداف خود را در این استان عملیاتی کنند و این استان همیشه آماده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس فتا یک وظیفه تخصصی را دنبال می‌کند اظهار داشت: در حوزه بهبود عملکردها در زمینه پلیس فتا نیازمند حمایت بیشتری از سوی مرکز هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا