مشهد

افزایش ۴۰ درصدی پروازهای فرودگاه مشهد در ایام عزاداری سید‌الشهدا (ع)

فرقانی/ دفاتر خدمات صنفی خراسان رضوی

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه مشهد مقدس بین ۳۰ تا ۴۰ درصد در زمان عزاداری امام حسین (ع) افزایش داشته تا مشکلی برای زائران به وجود نیاید.

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم مسافران ورودی به مشهد مقدس تعداد پروازهای روزهای عزاداری و تا پایان زمان برگشت افراد بین 30 تا 40 درصد افزایش داشته و مشکلی برای جابه‌جایی آنها به وجود نیامده است .

وی تصریح کرد: تعداد مسافران ورودی با توجه به تعطیلات دوران عزاداری افزایش داشته و برای بازگشت آنها نیز تعدادی پرواز به برنامه قبلی اضافه شده است.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیشترین افزایش پروازهای فوق‌العاده در مسیر تهران به مشهد بوده که بیشترین درخواست در آن وجود داشته است.

فرقانی با اشاره به آغاز اجرای رسمی طرح مبدأ به مبدأ در مشهد مقدس، اظهار داشت: با توجه به ازدحام زائران در زمان مراسم عزاداری سیدالشهدا این طرح هم اکنون اجرایی نشده و به پس از ایام دهه آخر صفر موکول شده است.

وی تأکید کرد: برای دوران عزاداری تمام تمهیدات برای ورود مسافران به صورت کامل اندیشیده شده و افراد می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های درای مجوز تمام اقدامات مورد نیاز را ساماندهی کنند و نیازی به مراجعه به واحدهای فروش بلیط غیرمجاز و یا خانه‌های شخصی برای اسکان وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا