فرهنگ و هنر

«ال‌کلاسیکو» در تماشاخانه اشراق مشهد روی صحنه می‌رود

ال کلاسیکو

تئاتر «ال‌کلاسیکو» در تماشاخانه اشراق مشهد روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نمایش «ال‌کلاسیکو» به نویسندگی و کارگردانی احسان روحی و تهیه‌کنندگی علیرضا رضایی از دهم دی‌ماه در تماشاخانه اشراق واقع در حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

احسان روحی کارگردان با سابقه تئاتر مشهد، قرار است در دهم دی‌ماه در تماشاخانه اشراق واقع در حوزه هنری نمایشی به قلم خود روی صحنه ببرد.

این کارگردان پیش از این نمایش «ماهرخ» را تماشاخانه شمایل در مهرماه سال جاری و «رویای خیس در حوالی پلکهایت» را سال گذشته در تماشاخانه اشراق روی صحنه برده بود. البته تجربه قدیمی‌تر او نمایش «سهراب و آغاز گرگ» در سالن اصلی تئاتر مشهد بود.

«ال‌کلاسیکو» نمایشی کمدی اجتماعی است از گروه تئاتر سالار که به بررسی شکل و سبک زندگی امروز می‌پردازد و چگونگی و چرایی مواجهه با مشکلاتی که در زندگی زناشویی پیش می‌‌آید و کم‌کم تبدیل به بحران می‌شود را نشان می‌دهد. سعید صادقی، جلال شهباز‌نژاد، کوروش خلیلی‌پور، پریناز شیبانی و پرستش سلطانی بازیگران این نمایش هستند.

«ال‌کلاسیکو» از دهم دی ماه هر شب ساعت ۱۸ در تماشاخانه اشراق روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش نیز به زودی در سایت مشهد گیشه انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =

دکمه بازگشت به بالا