ورزش

ایران، هند را در آزادی به چهارمیخ کشید

سردار آزمون و تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفتمین دیدار خود در دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مقابل هند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در حضور نزدیک به 30 هزار تماشاگران در ورزشگاه آزادی به مصاف هند رفتند و قعرنشین گروه D را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند تا صدرنشینی تیم ایران با 17 امتیاز تثبیت شود.

کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی ایران را با ترکیب محمدرشید مظاهری، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان فرستاد.

در نیمه اول و در دقیقه 33 به دنبال خطای مدافع هند روی جهانبخش، داور ویتنامی اعلام پنالتی کرد و حاج‌صفی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در نیمه دوم و در دقیقه 61 سردار آزمون اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه 66 خطای هند مدافع هندی باز هم یک پنالتی را نصیب تیم ایران کرد تا حاج‌صفی با ضربه‌ای محکم به مرکز دروازه گل سوم تیم کشورمان را به ثمر برساند. در دقیقه 78 نیز جهانبخش روی پاس داریوش شجاعیان و با یک حرکت انفرادی زیبا گل چهارم را وارد دروازه هند کرد.

کریم انصاری‌فرد، داریوش شجاعیان و سید جلال حسینی بازیکنانی بودند که در نیمه دوم به جای طارمی، ابراهیمی و منتظری وارد میدان شدند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در این گروه روز 10 فروردین میزبان عمان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا