آرایش و زیبایی

این مدل‌های آرایشی هیچگاه از مد نمی‌افتند

هر روزه مدهای زیادی به بازار می آیند، به خصوص در صنعت زیبایی و آرایش اما اکثر آنها خیلی زود محبوبیت خود را از دست می دهند. در واقع می توان گفت تعداد مدهایی که سالیان سال طرفداران خود را حفظ کنند و تبدیل به مدی همیشگی در صنعت زیبایی شوند، نادر است. 
 

 
اگرچه بسیاری از خانم ها دوست دارند که با جدیدترین مدهای سال پیش بروند اما دانستن این که چه شیوه آرایشی همیشه زیبا و جذاب است، برای خانم ها ضروری است. در ادامه مطلب شیوه های آرایشی را که شما در تمام ماههای سال و حتی برای سالیان سال هم می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید، برایتان آورده ایم.
 

 
رژ لب قرمز
 
 
 

 
اگر دوست ندارید یا حتی وقت کافی ندارید تا زمان زیادی را صرف آرایش کنید، به سادگی می توانید با یک رژ لب قرمز به چهره تان زیبایی و شادابی دهید. اگر چه رنگ های متنوع و جذابی از رژ لب ها در بازار وجود دارند اما داشتن رژ لب قرمز از واجبات هر خانمی است.
 

 
رژ لب قرمز نه تنهای ظاهر شما را زنانه تر، بلکه لباسی که به تن کرده اید را نیز چشمگیرتر و زیباتر نشان خواهد داد. به علاوه بر سفیدی دندان هایتان نیز خواهد افزود. 
 

 
با توجه به تاثیرات مثبتی که رژ لب قرمز بر ظاهر افراد خواهد گذاشت، این مد آرایشی هیچگاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد.
 

 

 
آرایش چشم دودی
 
 
 
 

 
پیدا کردن سایه چشمی که به چشم های ما بیاید، کار ساده ای نیست. رنگ های متنوعی از سایه چشم وجود دارند اما آیا تمام آنها به چشم های شما می آید؟ از میان تمام رنگ های سایه چشم، مشکی رنگ خنثی ای است که به اکثر چشم ها می آید. با این رنگ سایه، چشم های شما بدون این که خیلی جلب توجه کند، جذاب تر به نظر می آید.
 

 
اگر برای اولین بار است که می خواهید چشم هایتان را دودی آرایش کنید، تمام آنچه بدان احتیاج دارید دو رنگ سایه چشم است، یک سایه چشم تیره و دیگری روشن تر که ما تونالیته های رنگی خاکستری و قهوه ای را به شما پیشنهاد می دهیم. سایه چشم تیره را به انتهای پلک هایتان و سایه روشن را به قسمت داخلی پلک هایتان بزنید، سپس با یک شت آن دو را با هم مخلوط کنید تا یک دست شوند.
 

 
فقط یادتان باشد که این سبک آرایش برای مراسم و میهمانی های شبانه مناسب است و برای محیط های کاری و جلسات اداری پیشنهاد نمی شود.
 

 

 
خط چشم گربه ای
 
 
 

 
خط چشم گربه ای شیوه آرایش محبوب ستاره هایی چون ادل یا تیلور سوئیفت است که هیچگاه از مد نمی افتد. اگر دوست دارید که چشم هایتان جذاب تر به نظر آید اما زمان کافی برای آرایش چشم دودی ندارید، خط چشم گربه ای بهترین انتخاب است. برخلاف سایه چشم دودی که تنها برای مراسم شبانه مناسب می باشد، این مدل خط چشم را می توان در هر زمان از روز یا شب کشید.
 
البته این را هم بگوییم که کشیدن آن ساده نیست و باید نهایت دقت را به کار برد تا خط هر دو چشم تان مشابه هم باشند. برای راحتی کار، ابتدا یک خط چشم نازک از ابتدا تا انتهای چشم تان بکشید، سپس آن را در قسمت انتهایی چشم پهن تر کنید. 
 

 

 
موهای حالت دار
 
 
 

 
هیچوقت تاثیر موهای زیبا را از یاد نبرید. اگر چه موهای طبیعی، مانند موهای فر یا لخت، همیشه زیباست اما مدل موی حالت دار جذابیت دیگری دارد که هیچگاه از مد نمی افتد. بهترین خاصیت این مدل مو این است که با هر لباسی از تی شرت ساده و اسپورت گرفته تا پیراهن مجلسی، به سادگی ست می شود.
 

 
افرادی که موهای صافی دارند، به سادگی با استفاده از یک شامپوی حجم دهنده می توانند به موهایشان کمی موج یا با استفاده از سشوار پایین موهایشان را کمی حالت دهند. شاید این کار زمان بر باشد اما با توجه به تاثیر مثبتی که بر ظاهرتان می گذارد، مطمئنا ارزشش را دارد.
 

 

 
ابروهای متقارن
 
 
 

 
هنگامی که برای اولین بار به صورت فردی نگاه می کنید، چه چیزی نظر شما را به خود جلب می کند؟ چشم ها؟ لبخند؟ خیر، در اکثر مواقع ابروهاست که اول از همه به چشم می آید. در واقع ابروها اساس صورت هستند.
 
آنها قدرت این را دارند که چهره شما را متوازن و زیبا یا که برعکس نامتقاون و زشت نشان دهند. مهم نیست که ابروهای شما باریک باشد یا پهن، مهم مدل و تقارن آنهاست. شما می توانید حتی با استفاده از ژل های ابرو به ابروهایتان حالت دهید تا زیبایی چشم ها و در کل صورت شما را دو برابر کنند.
منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا