ورزش

بازی تدارکاتی پدیده و سیاه‌جامگان در مشهد/ گلایه مهاجری از وقفه در لیگ برتر

رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم پدیده به مرز آمادگی رسیده بود اما این وقفه سبب شد تا از تب و تاب بیفتد اما امیدواریم تا شروع لیگ به شرایط بهتری برسیم.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: روز پنجشنبه بازی تدارکاتی با تیم سیاه جامگان در مشهد برگزار خواهیم کرد ضمن اینکه در حال رایزنی با چند تیم دیگر نیز برای  روز یکشنبه هستیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را داشتیم و شرایط تیم بسیار مناسب است البته وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ به وجود آمد سبب شد تا تیم‌ها نتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.تیم سیاه جامگان به مرز آمادگی رسیده بود اما این وقفه 25روزه سبب شد تا تیم‌ها از فضای لیگ فاصله بگیرند.

سرمربی تیم پدیده تصریح کرد: تیم پدیده به مرز آمادگی رسیده بود اما این وقفه سبب شد تا از تب و تاب بیفتد اما امیدواریم تا شروع لیگ به شرایط بهتری برسیم. خوشبختانه بازیکنان مصدومی مانند خذیراوی به مرز آمادگی رسیده‌اند و شرایط خوبی داریم ضمن اینکه برای شروع مجدد لیگ مصدوم و محرومی نیز در ترکیب تیم نداریم.

وی با اشاره به تکمیل لیست بازیکنان پدیده گفت: 4 جای خالی در لیست پدیده داریم؛ دو بازیکن بزرگسال و دو امید، اما فعلاً نیازی به خرید بازیکن نداریم و آنچه از تیم می‌خواستیم تا به امروز با این بازیکنان جواب داده است و خوشبختانه در هر پست دو بازیکن جذب کرده ایم و جذب بازیکن جدید بستگی به روند بازی‌هایمان در لیگ دارد.

سرمربی تیم پدیده افزود: از بعد بازی نفت و سایپا، تمریناتمان را در تهران پیگیری کردیم و خوشبختانه با ارزیابی‌هایی که از تیم داشتیم به آنچه که مدنظر داشتیم رسیده‌ایم. هنوز برای ارزیابی تیم‌ها زود است و نیاز به زمان بیشتری داریم به طوری که از هفته هشتم به بعد عیار تیم‌ها مشخص می‌شود و می‌توان گفت کدام تیم‌ها شانس بیشتری برای بالای جدول دارند.

وی درباره پرداخت قرارداد بازیکنان پدیده اظهار داشت: بخشی از مبالغ سال گذشته بازیکنان پرداخت شده و بازیکنان جدیدی که به تیم ملحق شدند نیز 30 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند و با شرایط خوبی که در شرکت پدیده به وجود آمده امیدواریم مشکلات باشگاه هرچه زودتر مرتفع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا