مشهد

باند سارقان به عنف در مشهد دستگیر شدند

دستگیری خواننده زیرزمینی

سرهنگ محمد بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس به تشریح عملیات ارتقای امنیت اجتماعی در سرکلانتری ششم پلیس مشهد پرداخت و اظهار داشت: این عملیات ضربتی توسط تیم‌های ورزیده کلانتری ۲۴ مشهد به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: افسران دایره آگاهی کلانتری ۲۴ در این مرحله عملیات یکی از عاملان تولید پایپ‌های مخصوص شیشه را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه این متهم را بازرسی و ۱۵۰ عدد پایپ استعمال شیشه به همراه یک کارتن نئون، چهار دستگاه دوربین مداربسته و یک قبضه شمشیر کشف شد. تیم‌های گشتی کلانتری ۲۴ مشهد در ادامه این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده خود عاملان تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز را نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ بوستانی گفت: پلیس با هماهنگی مقام قضایی دو متهم این پرونده را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری داروهای غیر مجاز و مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سومین مرحله عملیات ضربتی پلیس ماموران کلانتری ۲۴ همچنین در ادامه تحقیقات میدانی خود به سرنخ‌هایی از سرقت‌های به عنف توسط ۲ جوان شرور دست یافتند.

سرهنگ بوستانی گفت: این سارقان شرور در آخرین اقدام مجرمانه خود به بهانه خرید موتورسیکلت، مالک وسیله نقلیه را به محلی کشانده و با تهدید چاقو مرتکب سرقت وجوه نقد همراه این فرد می‌شوند. پلیس با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهمان را مورد بازرسی قرار داد و ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۵ عدد سیم کارت و یک قبضه کارد بزرگ کشف شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا