مشهد

باند قاپ‌زنی گوشی‌های تلفن همراه متلاشی شد‌

سردار قادر کریمی

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس از اجرای عملیات گسترده و هماهنگ ارتقای امنیت عمومی توسط کلانتری‌های خواجه ربیع، احمد آباد و نجفی مشهد خبر داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع مشهد در این عملیات ضربتی برای دستگیری یکی از عاملان اصلی اخلال در نظم و امنیت عمومی و مزاحمت برای شهروندان در منطقه خواجه ربیع که گرداننده شرارت‌های خیابانی بود خبر داد.

وی گفت: این متهم که با عربده‌کشی و اوباشی‌گری در شهروندان و ساکنان منطقه خواجه ربیع ایجاد رعب و وحشت می‌کرد، تحت تعقیب قرار گرفت. ماموران کلانتری خواجه ربیع با شناسایی محل اختفای وی، پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شده و این فرد شرور را در حالی که از راه پشت بام قصد فرار به خانه همسایه‌اش داشت دستگیر کردند. متهم در هنگام دستگیری در برابر ماموران انتظامی مقاومت نشان می‌داد و حتی یکی از افسران پلیس را مجروح کرد اما ماموران انتظامی با قاطعیت به دست‌های او دستبند زدند.

سردار کریمی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهم ۲ قبضه شمشیر، یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیر فشنگ اسلحه وینچستر و یک عدد شوکر کشف شد. پلیس یکی از همدستان متهم را نیز دستگیر و تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد شروری که در اوباشی‌گری‌های محله‌ای با این متهم همدست بوده‌اند نیز ادامه دارد.

قاپ زنان بلوار احمد آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بخش دیگری از این مصاحبه به دستگیری گرداننده باند گوشی قاپی‌های خیابانی در محدوده بلوار احمد آباد مشهد اشاره کرد و گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۱۶ در پی گزارش سرقت‌های سریالی گوشی تلفن همراه از شهروندان، کنترل و مراقبت‌های نامحسوس خود را‌ آغاز کردند.

سردار کریمی افزود: ماموران کلانتری احمد آباد در این ماموریت ضربتی گرداننده باند گوشی قاپی‌های حرفه‌ای را شناسایی و لحظاتی پس از سرقت او را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در هنگام دستگیری یک گوشی تلفن به همراه داشت که ادعا می کرد متعلق به خودش است اما در این لحظه مالک این گوشی سرقتی با شماره سیم کارت خود تماس گرفت و به ماموران انتظامی گفت: دقایقی قبل دو جوان موتور سوار گوشی تلفنش را در میدان شهدا مشهد قاپیده‌اند و متواری شده‌اند. تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دارد که تاکنون پرده از ۶ فقره گوشی قاپی برداشته شده و بررسی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری همدست فراری از صحنه و همچنین دیگر سارقانی که با این سارق حرفه ای همدست بوده‌اند ادامه دارد.

باند سرقت از منازل متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی به شناسایی و دستگیری عامل اصلی و طراح سرقت از منازل مسکونی شهروندان در حوزه استحفاظی کلانتری نجفی مشهد خبر داد.

سردار کریمی اظهار داشت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی با دریافت گزارش چند فقره سرقت از منازل مسکونی که بیشتر در محدوده بلوار شهید فکوری رخ داده بود به سرنخ‌هایی دست یافتند که چهره یکی از عاملان اصلی سرقت‌ها را نمایان می‌ساخت.

وی افزود: با انجام چهره‌زنی متهم، این فرد که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم ۳۶ ساله که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید تاکنون به هشت فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در بلوار کوثر جنوبی، فکوری و سرافرازان اعتراف کرده است. تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی و همچنین کشف سرقت‌های انجام شده توسط متهم ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا