مشهد

باید خدمات شهری را برندسازی کرد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای مطرح کردن حوزه خدمات باید بتوانیم از آن خدمتی که ارایه می‌دهیم، یک برند بسازیم و آن را معرفی کنیم.
امیر شهلا در حاشیه پنجمین نشست هم‌اندیشی بررسی ضرورت‌ برندینگ صنعت غذا با رویکرد دیجیتال مارکتینگ در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان اظهار کرد: موضوعی که مدنظر ما در شورای شهر مشهد و دوره پنجم آن بوده، برندسازی است. مشهد پتانسیل حضور بالغ بر ۲۵ میلیون زائر را دارد و ما اگر بتوانیم برندهایی را در این شهر ایجاد کنیم، این برندها برای مشاغل گوناگون ثروت آفرینی خواهد کرد و باعث رشد و پیشرفت شهر ما می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همچنین یکی از راه‌های معرفی پتانسیل‌های بالقوه شهر مشهد برندسازی است، عنوان کرد: ما با ایجاد این برندها به ایجاد ارزش افزوده برای این شهر کمک می‌کنیم. امروزه صنعت روز دنیا دیگر صنایع تولیدی نیست. تولید در کنار همه مزیت‌هایی که برای جوامع ایجاد می‌کند اما خدمات مهم‌ترین صنعتی است که می‌تواند ارزش افزوده بیشتری را نیز به دنبال داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: برای مطرح کردن حوزه خدمات باید بتوانیم از آن خدمتی که ارایه می‌دهیم، یک برند بسازیم و آن را معرفی کنیم.
شهلا خاطرنشان کرد: امروز مردم به دنبال آن نیستد که برای خرید زمان خود را هدر دهند بلکه به برند اعتماد می‌کنند و حس خوب مردم نسبت به آن محصول برند، یک امتیاز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه همچنین باید به دنبال استانداردهای بین‌المللی باشیم تا بتوانیم در بازارهای خارجی حرفی برای گفتن داشته باشیم، تصریح کرد: وجود این استانداردها نیز به جلب رضایت مشتری کمک بسیاری می‌کند و این امر یک امنیت خاطر را برای مصرف‌کننده پدید می‌آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا