خراسان

بخش اعظم خسارات تورهای لغو شده به ترکیه پرداخت شده/ عراق و روسیه مهم‌ترین مقاصد سفر خارجی مشهدی‌ها

ولیزاده

رئیس هیئت‌مدیره انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی گفت: بخش اعظمی از خسارات مسافران تورهای لغو شده به مقصد ترکیه عودت داده شده و باقیمانده نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.

سعید ولیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بخشنامه‌های جدیدی برای انعقاد قرارداد تورها در مرکز تدوین شده که در 24 ساعت آینده ابلاغ می‌شود و از این پس مسافران باید دقیق بدانند که وضعیت کشور مقصد آنها به چه صورت بوده و با آگاهی کامل برای سفر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سفر به ترکیه در قالب تور با قرار دادن قوانین جدیدی آزاد شده است، خاطرنشان کرد: با این حال احتمال نمی‌رود که اقبال مسافران نسبت به سفر به این کشور زیاد باشد چراکه هم‌اکنون نیز وضعیت این کشور در حالت بحرانی بوده و طبیعی است که افراد میلی نداشته باشند که برای خود اضطرابی ایجاد کنند.

رئیس هیئت مدیره انجمن خدمات مسافرت هوایی خراسان‌رضوی ادامه داد: هم‌اکنون در سفرهای خارجی بیشترین حجم به عراق تعلق دارد که مردم برای زیارت به این کشور مشرف شده و پس از آن مسکو دومین مقصد مسافران خراسان‌رضوی است و پس از آن کشورهایی مانند جمهوری آذربایجان قرار می‌گیرند.

ولیزاده با اشاره به برقراری پرواز مستقیم از مشهد به باکو، خاطرنشان کرد: این پرواز با توجه به بررسی‌های انجام شده برقرار شده و تاکنون استقبال از آن نیز مناسب بوده است. علاوه بر این 2 پرواز در هفته که هم‌اکنون برقرار است افزایش  2 پرواز برنامه‌ای دیگر از طرف کشور مقابل در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 20 =

دکمه بازگشت به بالا