مشهد

برای دومین روز متوالی هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد

برای دومین روز متوالی هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد

توصیه می‌شود افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود حتی‌المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری کنند.
برای دومین روز متوالی هوای مشهد در وضعیت هشدار قرار دارد

امروز دهم آذرماه هوای شهر مشهد برای دومین روز متوالی در وضعیت هشدار قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده از ایستگاه‌های سطح شهر حاکی از آن است که کیفیت هوای شهر مشهد در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
عدد شاخص کیفیت هوا 113 است که بیانگر وضعیت هشدارآلودگی هوا می‌باشد. مقایسه
غلظت آلاینده‌ها حاکی از آن است که به غیر از ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون بر غلظت سایر آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.
در حال حاضر کیفیت هوا در ایستگاه‌های خیام و لشگر سالم و سایر ایستگاه‌های سطح شهر در شرایط ناسالم می‌باشد؛ همچنین بیشترین بار آلودگی هوا از ایستگاه رسالت با عدد شاخص 158 گزارش شده است که در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار دارد.
گفتنی است؛ توصیه می‌شود افراد حساس شامل بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند و از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود حتی‌المقدور از تردد با خودروهای شخصی در مناطق مرکزی و پرترافیک شهر خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا