خراسان

برخورد با معادن غیرمجاز در اولویت دستگاه قضایی خراسان‌رضوی است

دادستان مرکز خراسان‌رضوی گفت: برخورد با معادن غیرمجاز در اولویت دستگاه قضایی خراسان رضوی است.

برخورد با معادن غیرمجاز در اولویت دستگاه قضایی خراسان‌رضوی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی حقدادی صبح امروز در همایش آغاز طرح گشت‌های مشترک نوروزی در محل شهرداری منطقه ۱۰ اظهار داشت: امروز راه‌های مختلفی برای زمین‌خواری و استفاده از زمین‌ها و تصرف آنها و فروش اموال و املاک و تغییر کاربری غیرمجاز را شاهد هستیم و شورایی تشکیل شده تا خلاءهای برخورد قانونی برطرف شود.

وی با اشاره به موازی‌کاری‌های صورت گفته افزود: ۱۸۰ مورد تخلف در این زمینه در سطح مشهدمقدس شناسایی شده که ۱۵۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این املاک و اراضی تخریب شده است.

سرپرست دادسرای زمین و شهرسازی مرکز خراسان رضوی گفت: دادسرای زمین و مسکن پرونده‌های زیادی را مورد بررسی قرار می‌دهد و گشت‌های نوروزی نیز تمهید شده است و با تخلفات برخورد جدی داریم؛ حمایت دستگاه قضا از تمام افرادی که متخلفان را شناسایی کنند صورت می‌گیرد.

حقدادی تاکید کرد: هدف این شورا جلوگیری از هرگونه تخلف در سطح شهر است و گشت‌های نوروزی ما نیز ۲۴ ساعته با این موارد برخورد می‌کند.

غلامعلی صادقی؛ دادستان مرکز خراسان رضوی نیز در این برنامه گفت: هماهنگی لازم میان دستگاه‌های اجرایی و امنیتی و نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی برای رفع مشکلات در این حوزه صورت گرفته است؛ این هماهنگی را ارج می‌گذاریم.

دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: حل مشکلات شهروندان و ارائه خدمات را در اولویت خود قرار داده‌ایم؛ دستگاه قضا برای احیاء حقوق شهروندی اهتمام زیادی دارد و حمایت حداکثری از تمامی مجموعه‌ها را در دستور کار داریم. سبب افتخار است که نیروهای ما ۲۴ ساعته کار صورت می‌دهند.

صادقی افزود: برای رفع تصرف‌های غیرمجاز از تمامی نیروی خود استفاده می‌کنیم؛ با تمام مدیرانی که در زمینه رسیدگی به مشکلات نیروهای خدماتی اهمال می‌کنند برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد. برخورد با معادن غیرمجاز در دستور کار دستگاه قضا است.

انتهای پیام/ ز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا