مشهد

بررسی اسناد لوازم خانگی های برند در مشهد

لوزام خانگی

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: یکی از برنامه‎های در دستورکار برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی این است که فروشگاه‌های برند لوازم خانگی خراسان‌رضوی راستی آزمایی شده و مدارک آنها مورد بازرسی قرار گیرند.

علی باخرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از ابتدای این هفته طرح تشدید مبارزه با لوزام خانگی قاچاق در خراسان‌رضوی آغاز شده و با ۳ محور اصلی این طرح در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: نخستین محور انجام اقدامات بازرسانه در مراکز توزیع عمده لوزام خانگی مانند بازار امیر و یا سرای بلور در مشهد مقدس است که کالاهای موجود در آنها به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: مرحله دوم بازرسی واحدهایی است که بدون داشتن پروانه معامله و خرید و فروش لوزام خانگی انجام می‌دهند.

باخرد بیان کرد: مرحله سوم این طرح نیز بررسی فروشگاه‌های لوازم خانگی است که به صورت نمایندگی در حال کسب هستند و مستندات مربوط به آنها بازرسی شده و برای آنها تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در خرید لوازم خانگی هزینه زیادی از افراد صرف می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین علت در وهله اول توصیه این است که کالای ایرانی خریداری شود و پس از آن حتما به قاچاق بودن و یا نبودن آن دقت داشته باشند که در صورت  بروز مشکل امکان پیگیری آن وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

دکمه بازگشت به بالا