گردشگری

برنامه ای که در سفر به دردتان می خورد

 
تلفن‌های همراه هوشمند در زمان مسافرت هم به کمک راننده یا مسافرین می‌آیند.
 
مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: تلفن‌های همراه هوشمند در زمان مسافرت هم به کمک راننده یا مسافرین می‌آیند. برنامه‌های مختلفی برای مسافرت کردن ساخته شده‌اند که بسیاری از مشکلات زمان سفر را از بین می‌برند. در ادامه ۸ برنامه‌ی شگفت‌انگیز که برای مسافرت مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

برنامه‌های مناسب برای مسیریابی

‌Waze

این برنامه به شکل همزمان ترافیک در مسیرهای مختلف را به شما نشان می‌دهد. میلیون‌ها کاربر از این برنامه استفاده می‌کنند و درباره‌ی تصادف‌های رخ داده در مسیر و میزان ترافیک باخبر می‌شوند. برنامه‌ی Waze برای سیستم‌های مختلف عرضه شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

Roadtrippers

با این برنامه می‌توانید اطلاعات بیشتری از مسیری که می‌خواهید طی کنید به‌دست بیاورید. در این برنامه، مسیرهای مختلفی برای رسیدن به مقصد مشاهده می‌کنید. افراد متعددی هم درباره‌ی این مسیرها نظر داده‌اند. با دیدن این نظرها می‌توانید یک مسیر جدید را برای خود انتخاب کنید.

برنامه‌ی Roadtrippers برای سیستم‌های iOS و Android عرضه شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

معرفی مکان‌های مختلف

Foursquare

برنامه‌ی رایگان Foursquare یک نرم‌افزار مناسب برای پیدا کردن رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و مکان‌های تفریحی مختلف است. کاربران متعددی درباره‌ی مکان‌های گوناگون نظر و امتیاز داده‌اند که انتخاب یک مکان مناسب را راحت‌تر می‌کنند. نرم‌افزار Foursquare برای سیستم‌های ویندوز فون، اندروید و iOS عرضه شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

Findery

همه چیز با داشتن یک راهنما هیجان‌انگیزتر می‌شود. این برنامه به شما می‌گوید که در چه مکانی قرار دارید و در نزدیکی شما چه مکان‌های دیگری قرار گرفته‌اند. کاربران داستان‌های مختلفی هم درباره‌ی مکان‌های گوناگون گفته‌اند که خواندن آن‌ها هم جالب خواهد بود. برنامه‌ی Findery برای سیستم‌های iOS و Android ساخته شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت


سرگرمی

TuneIn

این برنامه بیش از ۱۰۰ هزار ایستگاه رادیوی آنلاین از تمام نقاط دنیا را پیش روی شما قرار می‌دهد. گوش دادن به موسیقی در زمان مسافرت لذت خاصی دارد و این برنامه میلیون‌ها موسیقی را در اختیارتان می‌گذارد. برنامه‌‌ی TuneIn برای سیستم‌های iOS، Android و Windows Phone عرضه شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

Overcast

به وسیله‌ی این نرم‌افزار می‌توانید به پادکست‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. همیشه هم برنامه‌های هیجان‌انگیزی به شما پیشنهاد می‌شود. این قابلیت را هم خواهید داشت که برنامه‌های دلخواه خودتان را دانلود کنید. نرم‌افزار Overcast فعلا برای سیستم‌های iOS منتشر شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

برنامه‌های برطرف کردن مشکل

Automatic

برای استفاده از این برنامه باید یک دانگل ۱۰۰ دلاری خریداری کنید و آن را در خودروی خود قرار دهید. سپس این دانگل با برنامه‌ی مخصوص‌اش که روی تلفن‌همراه نصب کرده‌اید، همگام می‌شود و مشکلات خودرو را به شما می‌گوید. برنامه‌ی Automatic برای پلتفرم‌های iOS و Android عرضه شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

Openbay

اگر در سایت یوتوب ویدیویی برای برطرف شدن مشکل خود پیدا نکردید، به این برنامه مراجعه کنید. این نرم‌افزار نزدیک‌ترین تعمیرگاه خودرو با قیمت مناسب را به شما نشان می‌دهد. برنامه‌ی Openbay هم فعلا برای سیستم‌های iOS منتشر شده است.

معرفی ۸ برنامه‌ی مناسب برای مسافرت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا