مشهد

برگزاری «نهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد

همزمان با 26 آذرماه، روز جهانی “حمل و نقل” صورت می‌پذیرد؛

برگزاری «نهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد

برگزاری «همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد از سال 86 کلید خورده و امسال نهمین دوره این همایش در این کلانشهر مذهبی برگزار خواهد شد.
برگزاری «نهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد

توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل عمومی و انطباق آن با جدیدترین پیشرفت‌های روز دنیا همواره یکی از دغدغه‌های مدیران و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل بوده و هست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، این امر در شهر فراملی مشهد مقدس که به دلیل جاذبه‌های معنوی و مذهبی‌اش پذیرای سالانه بیش از 27 میلیون زائر داخلی و گردشگر خارجی است، از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل با نزدیک شدن به 26 آذر روز جهانی «حمل و نقل»، در سراسر کشور شاهد برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در این حوزه هستیم.
مشهد مقدس نیز امسال با حضور فعال در این عرصه مانند سایر شهرهای کشور به ارائه تجهیزات و فناوری‌های مورد استفاده خود از طریق برگزاری نمایشگاه می‌پردازد و آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه در معرض دید عموم قرار می‌دهد. علت اهمیت برگزاری این دست همایش‌ها و نمایشگاه‌ها را شاید بتوان در فرآیند رو به جلوی احداث خط یک، 2، 3 قطارشهری در مشهد، احداث خطوط بی.آر.تی، نوسازی 5000 دستگاه تاکسی فرسوده و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت معنوی ایران دانست.
در این رابطه، سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهداز برگزاری «نهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد خبر داد.
مجید بخت‌آزما با بیان این مطلب افزود: بیست و ششم آذرماه جاری یادآور لبیک فعالان عرصه حمل و نقل در پاسخ به ندای امام خمینی(ره) در شرایط حساس دفاع مقدس است. از این‌رو به پاس نامگذاری این روز، «نهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد با حضور فعالان این عرصه در تالار شهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: این همایش فرصتی است که متخصصان و تلاشگران عرصه حمل و نقل کشور یافته‌های علمی و پژوهشی خود را ارائه کنند و با صاحب‌نظران ذی‌ربط پیرامون ابعاد علمی و کاربردی موضوع حمل و نقل و ترافیک به بحث و گفتگو بنشینند.
سخنگوی سازمان حمل و نقل و ترافیک با اشاره به اینکه محور این همایش «حمل و نقل و محیط زیست» است، گفت: سخنران ویژه این همایش شهردار مشهد و رییس سازمان نظام مهندسی است و 400 میهمان از متخصصان و صاحبنظران حوزه حمل و نقل مشهد در این همایش حضور خواهند یافت.
بخت‌آزما اضافه کرد: در این همایش از 3 تاکسیران، 3 اتوبوسران و یک راهبر برتر قطار شهری تقدیر می‌شود.
وی بیان کرد: در جریان برگزاری نهمین همایش حمل و نقل در مشهد، سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، استانداری خراسان رضوی و پلیس راهنمایی و رانندگی در کنار حوزه‌های مختلف حمل و نقلی در شهرداری مشهد مشارکت خواهند داشت.
گفتنی است، برگزاری «همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک» در مشهد از سال 86 کلید خورده و امسال نهمین دوره این همایش در این کلانشهر مذهبی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا