مد و لباس

بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان

 
nuoc_hoa_Burberry_danh_cho_nam_va_nu_2_
 
با آغاز فصل سرما، وقت آن است که به عطرهای خود نیز تنوعی دهیم و رایحه هایی را که برای این فصل مناسب اند انتخاب کنیم. اگر نمی دانید که چه عطری برای فصل های سردی چون پاییز و زمستان مناسب اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ما در اینجا کلکسیونی از بهترین عطرهای پاییزی را مخصوص آقایان به شما معرفی می کنیم.
 

 
Million1 – Paco Rabanne
 
۱۳۳۵۹۸۱۴۰۹-paco-rabanne-1-million1 
 

 
وان میلیون از شرکت پاکو رابان یکی از عطرهای لوکس و فوق العاده محبوب میان آقایان است. حتی شیشه این عطر نیز حس قدرت و ثروت را منتقل می کند. با ترکیب رایحه هایی چون دارچین، چرم، عنبر، گریپ فروت، نعناع، رز، چوب و ادویه های تند، این عطر تبدیل به یکی از بهترین ها در صنعت مد و فشن شده است. اگر شما هم به دنبال رایحه ای جذاب و همه پسند هستید، این عطر را انتخاب کنید.
 

 

 
Le Male- Jean Paul Gaultier
 
le-male-jean-paul-gautier
 

 
لو میل عطری از شرکت ژان پل گولتیر می باشد که در سال ۱۹۹۵ تولید شده است. رایحه های اصلی این عطر اسطوخدوس، نعنا، هل، ترنج و از اسانس های ثانویه آن می توان به دارچین، وانیل، عنبر، چوب صندل، دانه تونکا و بهار نارنج اشاره کرد. ترکیب این اسانس ها با هم، عطری را تولید کرده که بسیار مردانه و دلبراست.
 

 

 
La Nuit de l`Homme- Yves Saint Laurent 
 
 o.37445
 

 
این عطر که در سال ۲۰۰۹ تولید و روانه بازار شده است، رایحه چوب و ادویه های تند را به شما منتقل می کند. رایحه اصلی آن دارچین و رایحه های ثانویه آن اسطوخدوس و ترنج هستند که در کنار هم تضاد فوق العاده ای را ایجاد کرده و شما را در کل پاییز و زمستان راضی نگه می دارد.
 

 

 
Fahrenheit- Christian Dior
 
 dior-fahrenheit-edt-erkek-parfumu-en-iyi-kalici-guzel-erkek-parfumleri-listesi
 

 
عطر فارنهایت دیور از سال ۱۹۸۸ تاکنون محبوبیت خود را در میان آقایان حفظ کرده که شامل رایحه های اصلی گل مینا چمنی، اسطوخدوس، سدر، نارنگی، زالزالک، ترنج، بابونه و لیمو است. از رایحه های ثانویه آن می توان به چوب صندل، گل بنفشه و موگه اشاره کرد. اگر از رایحه های گل لذت می برید، این عطر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
 

 

 
The One – Dolce & Gabbana
 
 parfum-homme-the-one-for-men
 

 
یکی از موفق ترین مدل های عطر دولچه و گابانا، د وان مردانه است. این عطر از سال ۲۰۰۸ تولید و روانه بازار شده است. رایحه اصلی آن گریپ فروت، گیشنیز و ریحان و رایحه های ثانویه آن زنجبیل و هل به اضافه تنباکو، عنبر و سدر است. عطری متفاوت از آنچه همیشه در بوتیک ها به مشام تان خورده است.
 

 

 
Encre Noire- Lalique
 
 ۱۹۹cee08c93468a4cfc0141992770aff2c12507a
 

 
عطر انکر نوار لالیک در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. اگر به دنبال سادگی هستید، این عطر یکی از ساده ترین ها می باشد که از ترکیب تنها ۳ رایحه سرو، چوب کاشیرو و علف وتیور ساخته شده است. سبک مینیمالیست این عطر، آن را از تمام عطرهایی که تا به حال بو کرده اید، متفاوت کرده است.
 

 

 
Boss- Hugo Boss
 
 Ryan_Reynolds_Hugo_Boss_Bottle_Campaign
 

 
عطر هوگو باس را از سال ۱۹۹۸ می توانید در بازارها ببینید. این عطر رایحه ای گرم، سرزنده و بسیار مردانه دارد. از ترکیبات آن می توان به سیب، ترنج، لیمو، گوجه فرنگی، آلو و زعفران اشاره کرد. دارچین، میخک قرنفلی، وانیل، چوب صندل، سدر، زیتون و علف وتیور از رایحه های ثانویه آن هستند.
 

 

 
London- Burberry
 
 nuoc_hoa_Burberry_danh_cho_nam_va_nu_1_
 

 
عطر لندن باربری، عطری شرقی است که از سال ۲۰۰۶ تاکنون تولید شده است. از رایحه های اصلی آن دارچین، اسطوخدوس و ترنج را می توان نام برد. چرم و تنباکو نیز از رایحه های ثانویه آن هستند که خاطره عطری ماندگار را در خاطر شما و اطرافیان تان باقی خواهد گذاشت.
 

 

 
L’Homme Prada Intense
 
 ۲۰۵۸۲۴۵۳_۲۰۳۳۷۵۷۵۳۶۸۵۲۵۵۰_۹۰۳۳۷۱۰۳۰۹۷۴۲۷۳۹۴۵۶_n
 

 
این مدل عطر نیز بسیار شبیه به مدل های کلاسیک دیگر عطرهای پراداست که از دو اسانس عنبر و زنبق ساخته شده اند. با افزودن اسانس های دیگری چون سدر، دانه تونکا و نعناع هندی، این عطر رایحه ای گرم و دلنشین به خود گرفته که برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است.
 

 

 
Armani-Stronger With You
 
 ۲۰۶۸۸۱۲۲_۸۶۶۴۶۰۳۰۰۱۶۸۸۹۴_۴۹۴۲۴۹۳۵۵۶۴۳۵۵۸۲۹۷۶_n
 

 
اگر چه مدل زنانه این عطر آرمانی رایحه ای شیرین با عطر گل ها دارد اما ورژن مردانه آن سبکی کلاسیک داشته و از اسانس هایی چون شاه بلوط، وانیل، فلفل قرمز و گل بنفشه ساخته شده است. شما می توانید این عطر را هم برای مصرف روزانه و هم میهمانی های شبانه استفاده کنید.
منبع : برترین ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا