دانش و فناوری

بهترین گوشی‌های جایگزین برای آیفون ۸ پلاس + عکس

اپل امسال از آیفون ۸ پلاس در کنار دو آیفون دیگر که آیفون ۸ و آیفون ۱۰ نام دارند رونمایی کرد، اما آیا خرید آیفون ۸ پلاس بهترین انتخابی خواهد بود که یک کاربر می‌تواند انجام دهد؟ به نظر ما اینطور نیست و گوشی‌های باکیفیت دیگری وجود دارند که به مراتب از آیفون ۸ پلاس محصولات بهترین هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای این اسمارتفون باشند.

مقدمه

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه جدیدترین گوشی‌های هوشمند را خریداری و از آن‌ها استفاده می‌کنید. اگر از این دسته افراد باشد، احتمال اینکه برای خرید آیفون ۸ پلاس خیز برداشته باشید بسیار زیاد است! اما توصیه می‌کنیم برای چند دقیقه هم که شده فکر خرید آیفون ۸ پلاس را از سر خود بیرون کنید و با ذهنی باز به گوشی‌هایی فکر کنید که می‌توانند جایگزین آیفون ۸ پلاس اپل باشند!

به نظر شما هم اکنون چند اسمارتفون کیفیت لازم به منظور رقابت و جایگزین شدن با آیفون ۸ پلاس اپل را دارند؟ اگر در شناسایی این اسمارتفون‌ها با مشکل مواجه هستید، این مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد. در ادامه این مطلب به معرفی ۸ گوشی می‌پردازیم که می‌توانند بهترین جایگزین برای آیفون ۸ پلاس اپل باشند.

آیفون ۱۰ یا ایکس اپل (Apple iPhone X)

اگر از نظر بودجه با محدودیت مواجه نیستید، بدون تردید آیفون ۱۰ اپل در مقایسه با آیفون ۸ پلاس یک انتخاب بهتر خواهد بود. آیفون ۸ پلاس تقریبا از نظر ظاهر تفاوتی با آیفون ۷ پلاس ندارد، اما آیفون ۱۰ یا ایکس از تمام آیفون‌هایی که تاکنون دیده‌اید متمایز است. صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل، تراشه قدرتمند A11، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه متشکل از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، پشتیبانی از افکت‌های AI (هوش مصنوعی) و باتری ۲۷۱۶ میلی آمپر ساعتی تنها بخشی از ویژگی‌های آیفون ۱۰ محسوب می‌شوند. بدون تردید این اسمارتفون در مقایسه با آیفون ۸ پلاس یک انتخاب بهتر است.

گوگل پیکسل ۲ ایکس ال (Google Pixel 2 XL)

چرا یک گوشی قدرتمند که از اندروید خام یا بهتر بگوییم ناب گوگل بهره می‌برد را خریداری نمی‌کنید تا به روز رسانی‌های اندروید را پیش از هر گوشی دیگری دریافت کنید! اگر تعصب خود بر روی سیستم عامل iOS را کنار بگذارید، به شما اطمینان می‌دهیم که گوشی پیکسل ۲ ایکس ال یک جایگزین عالی برای آیفون ۸ پلاس خواهد بود. این گوشی از نمایشگری بزرگ‌تر و ۶ اینچی بهره می‌برد و وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند. طراحی آن مدرن‌تر از آیفون ۸ پلاس است و دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز خواهد بود. رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۲۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی گوشی پیکسل ۲ ایکس ال گوگل هستند.

گلکسی نوت ۸ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8)

یکی دیگر از بهترین جایگزین‌های آیفون ۸ پلاس اپل گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ است. نوت ۸ از نمایشگری ۶٫۳ اینچی و بدون حاشیه بهره می‌برد که وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌کند. رم آن ۶ گیگابایتی است و تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ در آن بکار رفته که قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. دوربین اصلی گوشی از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ هستند.

ال‌جی وی ۳۰ (LG V30)

گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ هم علاوه یک طراحی مدرن‌تر در مقایسه با آیفون ۸ پلاس را ارائه می‌کند و از نظر سخت افزاری هم در بسیاری از زمینه‌ها نسبت این محصول برتری دارد. ال‌جی وی ۳۰ از نمایشگری ۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت ۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی هم دوربین سلفی آن را تشکیل می‌دهد. باتری دستگاه هم ظرفیت قابل قبول ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد. با توجه به این مشخصات مطمئنا ال‌جی وی ۳۰ هم می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون ۸ پلاس باشد.

گلکسی اس ۸ سامسونگ (Samsung Galaxy S8)

گلکسی اس ۸ سامسونگ در حال حاضر یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و زیباترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار است که مطمئنا گذشته از قابلیت‌های سخت‌افزاری، از نظر ظاهری هم بسیار بهتر از آیفون ۸ پلاس اپل طراحی شده است. این گوشی از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با وضوح تصویر ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ در آن بکار رفته است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این گوشی بسیار زیبا و خوش دست محسوب می‌شوند.

اسنشال‌فون (Essential Phone PH-1)

قبول داریم که پیدا کردن گوشی اسنشال‌فون برای خرید بسیار دشوار است، اما این موضوع سبب نمی‌شود که این گوشی از لیست بهترین جایگزین‌های آیفون ۸ پلاس اپل حذف شود. اسنشال‌فون از نمایشگری ۵٫۷۱ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و ساختار بدون حاشیه بهره می‌برد. رم آن ۴ گیگابایتی بوده و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در آن بکار رفته است. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند است. باتری دستگاه هم ظرفیت ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

شیائومی می میکس ۲ (Xiaomi Mi Mix 2)

اگر به دنبال یک گوشی منحصر به فرد و بسیار شیک هستید، شیائومی می میکس ۲ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان باشد. این گوشی از نمایشگری بدون حاشیه و ۵٫۹۹ اینچی بهره‌مند است که وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌کند. رم ۸ گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ در آن بکار رفته‌اند. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی هم دوربین سلفی آن را تشکیل می‌دهد. باتری اسمارتفون مذکور هم ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

وان‌پلاس ۵ (OnePlus 5)

آخرین گوشی که به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های آیفون ۸ پلاس معرفی می‌کنیم، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ است. این گوشی از نمایشگری ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌مند بوده و رم ۸ گیگابایتی دارد (البته نسخه‌ای از این گوشی با رم ۶ گیگابایتی هم عرضه شده است). تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ در آن بکار رفته و دوربین اصلی گوشی از دو سنسور ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی این اسمارتفون هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قدرتمند دیگر تشکیل شده است. باتری وان‌پلاس ۵ هم ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

کلام آخر

علاوه بر گوشی‌های نام برده شده، اسمارتفون‌های دیگری هم وجود دارند که به واقع می‌توانند جایگزین خوبی برای آیفون ۸ پلاس اپل باشند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید این گوشی عجله نکنید و تمام گوشی‌های دیگری که باکیفیت هستند را هم مورد ارزیابی قرار دهید. امیدوار هستیم که از این راهنمای خرید لذت برده باشید.

منبع : شبکه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا