مشهد

بیماری خونی و جراحات ناحیه پا علت مرگ نوجوان ۱۲ ساله در بیمارستان طالقانی‌ مشهد بود

قتل

بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد مقدس گفت: بیماری خونی و جراحات ناحیه پا علت اصلی مرگ دختر نوجوان ۱۲ ساله در بیمارستان طالقانی مشهد مقدس بوده است.

علی اکبر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: پرونده مرگ نوجوان دختر 12 ساله یکی از 2 پرونده‌ای است که هم اکنون در دست بررسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دختر نوجوان دیشب در بیمارستان طالقانی مشهد مقدس جان خود را از دست داده است، تصریح کرد: انعقاد خون علت اصلی مرگ این نوجوان بوده و علاوه بر این عفونت تمام پاهای متوفی را در بر گرفته است.

بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد مقدس در ارتباط با علت مرگ دختر نوجوان، بیان کرد: ضربه وارد شده به ناحیه پا علت اصلی مرگ دختر نوجوان نبوده اما عفونت به وجود آمده به همراه معضل خونی سبب مرگ این دختر شده است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه هم اکنون 2 پرونده مرگ نوجوان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته یک پسربچه 14 ساله در منطقه پنجتن مشهد مقدس نیز فوت شده که علت اصلی آن کمبود اکسیژن تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: پدر این نوجوان در اظهارات خود گفته وقتی به خانه آمده با جسد پسر خود که روی سرش پلاستیک کشیده شده بود مواجه شده است.

بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد مقدس بیان کرد: تحقیقات در مورد هر 2 پرونده هم اکنون ادامه داشته تا بتوان از اسرار مرگ مشکوک این 2 کودک پرده برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا