ورزش

تا آخرین لحظه از شانس بقا برخورداریم/ کاش زودتر سرمربی سیاه جامگان می‌شدم!

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: تا آخرین لحظه از شانس بقا برخورداریم و به هیچ‌وجه ناامید نیستیم.

اکبر میثاقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد، در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: این یک بازی بزرگ برای ما به شمار می‌رود، امیدوارم با پیروزی در این دیدار، بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی ادامه داد: این را همه می‌دانیم که کار ما برای بقا بسیار سخت است، اما تا آخرین لحظه از شانس بقا برخورداریم و به هیچ‌وجه ناامید نیستیم.

سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: ما باید پیروز دیدار هفته آخر باشیم، کاری به نتایج دو تیم دیگر نداریم و فقط برای برد به زمین می‌رویم.

میثاقیان افزود: البته کار سختی مقابل پرسپولیس داریم، چراکه این تیم نیز برای پایان خوب فصل قهرمانی اش، به زمین می‌آید، اما هدف ما مشخص است،  فکر می‌کنم، اگر سیاه جامگان پیروز شود، در لیگ برتر باقی می‌ماند و کار به اما و اگر نمی‌کشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا زودتر هدایت سیاه جامگان را برعهده نگرفتید؟، متذکر شد: کاش لیگ برتر یک بار دیگر شروع می‌شد و من یک هفته زودتر سرمربی سیاه جامگان می شدم!، به هر حال شرایط این‌گونه بود که در هفته‌های پایانی لیگ، هدایت سیاه جامگان را بر عهده بگیرم، خوشبختانه نتایج خوبی هم گرفتیم، هر چند که می‌توانستیم در دیدار با تیم فوتبال پیکان، کار را تمام کنیم و الان با آسودگی بیشتری به مصاف پرسپولیس برویم.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص اینکه مسؤولین این تیم به دنبال انجام قانون ۱۰ درصد برای تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) هستند، گفت: به هر حال، این تصمیم مدیران باشگاه است و آنها نیز به عنوان میزبان کاملا از این حق برخوردار هستند تا تنها ۱۰ درصد از ورزشگاه را به هواداران پرسپولیس اختصاص دهند.

میثاقیان افزود: در بازی با پرسپولیس، مشهدی‌ها نقش بسیار مهمی دارند، چراکه آنها اگر می‌خواهند که از شهر خود دو نماینده در لیگ برتر حضور داشته باشد، باید برای حمایت از سیاه جامگان به ورزشگاه بیایند، همه عشق ما همین هواداران هستند، آنها هم به عشق ابومسلم از این تیم حمایت می‌کنند و اگر می‌خواهند، نام ابومسلم زنده بماند، باید برای ایجاد انگیزه بیشتر، ما را کمک کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم همه هواداران فوتبال در مشهد، پنجشنبه هفته جاری به ورزشگاه بیایند، ما در این دیدار، سیاه جامگانی و پدیده ای نداریم و همه باید به هم کمک کنیم تا سیاه جامگان در لیگ بماند، مطمئن هستم، بازهم امام رضا (ع) به ما کمک می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا