مشهد

تجهیز پارکینگ‌های “جنت، زیتون و هاشمی نژاد” مشهد از محل درآمدهای الیت

سید محسن هاشمی زادگان

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: از محل درآمدهای الیت تاکنون پارکینگ‌های زیتون، جنت و هاشمی نژاد تجهیز شده‌اند و همچنین تعداد پارکینگ‌های موقت در منطقه ثامن مشهد افزایش یافته است.

سیدحسین هاشمی زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: شرکت ترافیک هوشمند الیت هیچگونه مسئله پنهانی ندارد و جزو شفاف‌ترین دستگاه‌هایی است که در شهرداری مشهد در حال فعالیت است.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت بیان کرد: شرکت الیت روزانه با بیش از ۱۵۰ هزار مشتری ارتباط مستقیم و رودررو دارد و همین مسئله نیازمند این است که پارکبان‌های تحت فعالیت این شرکت آموزش‌های مختلف را در زمینه‌های گوناگون فراگیرند.

هاشمی زادگان بیان کرد: در حال حاضر الیت در ۱۱ معبر دارای مجوز شورای شهر مشهد در حال فعالیت است؛ در مجموع ۶۰۰ پرسنل به عنوان پارکبان با این مجموعه در حال فعالیت هستند و دوستانی که دائماً از الیت انتقاد می‌کنند به مسئله اشتغال زایی این شرکت توجه چندانی ندارند.

وی افزود: از محل درآمدهای الیت تاکنون پارکینگ‌های زیتون، جنت و هاشمی نژاد تجهیز شده‌اند و همچنین تعداد پارکینگ‌های موقت در منطقه ثامن مشهد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت تصریح کرد: در حال حاضر قریب به ۷۳ درصد هزینه‌های الیت مربوط به نیروی انسانی است؛ توصیه‌ای که به مردم مشهد داریم این است که حتماً در زمان شارژ حساب خود توسط پارکبان‌ها، حتماً رسید دریافت کنند و شماره پلاک درج شده روی کاغذ را با شماره پلاک خود حتماً تطبیق دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =

دکمه بازگشت به بالا