خراسان

تشدید نظارت بر خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در مشهدمقدس

حمیدرضا کریم

مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی گفت: برای عید نوروز در مشهد مقدس تشدید نظارت بر خدمات مورد نیاز مسافر مانند آژانس‌های هواپیمایی و مراکز خرید بلیط در دستور کار تعزیرات استان قرار گرفته است.

حمیدرضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: طرح نوروزی تعزیرات همراه با ستاد تسهیلات سفر از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود و  برای آن سرفصل‌های زیادی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۴ ایستگاه سیار در شهر مشهد در نظر گرفته شده بود که در فرودگاه، پایانه مسافربری، ابتدای خیابان طبرسی و کمپ غدیرذاسکان داده شده بودند و علاوه بر این یک گشت نامحسوس نیز برای کنترل بازار در نظر گرفته شده بود که در صورت توان برای افزایش آنها برای امسال برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی ادامه داد: تمام بخش‌های تأمین مایحتاج مانند مراکز توزیع مواد پروتئینی، میوه و آجیل شب عید، پوشاک و سایر مواردی از این دست مورد کنترل و بارزسی قرار گرفته و تمامی  آنها باید مقررات را رعایت کنند.

کریم تأکید کرد: همچنین آژانس‌های هواپیمایی، مراکز فروش بلیط اتوبوس و قطار و سایر خدمات مورد نیاز مسافر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد و متخلفان به صورت لحظه‌ای با حضور قاضی در گشته‌ای سیار اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازار در تمام موارد مورد کنترل قرار گرفته و بخش‌هایی مانند سارمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز برای این امر همکاری دارند که برای آنها برنامه‌ریزی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا