ایران

تعطیلی مدارس همدان و خراسان رضوی به دلیل سرما

images
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس ابتدایی شهرستان مشهد و برخی مقاطع سایر شهرستانها این استان به دلیل برودت هوا و بارش برف در نوبت صبح روز چهارشنبه خبر داد .

محمدرضا فرهادی نیا شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دلیل بارش برف ، لغزندگی معابر و برودت هوا کلیه مدارس ابتدایی شهرستان مشهد ، مدارس ابتدایی شهرستان چناران و شهر جدید گلبهار فردا 18 آذر ماه در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی تصریح کرد : همچنین مدارس شهرستان های نیشابور ، جلگه رخ ، احمدآباد ششمتد ، و کدکن در کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح فردا چهارشنبه تعطیل می باشند.

به گفته فرهادی نیا، همچنین مدارس شهرستانهای فیروزه و طرقبه شاندیز نیز در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل خواهند بود .

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : هرگونه تغییرات احتمالی متعاقبا اعلام خواهد شد.

بعلت بارش برف، سرمای شدید هوا، یخبندان و لغزندگی سطح معابر مدارس چند شهرستان استان خراسان رضوی در نوبت عصر امروز /سه شنبه/ 17 آذر نیز تعطیل اعلام شده بود.

به گزارش کارشناس هواشناسی بارش برف از روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت .

تعطیلی مدارس همدان در چهارشنبه

 سرپرست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت : مدارس این استان به دلیل سردی هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان ها در نوبت صبح فردا(چهارشنبه ) تعطیل شد.
 
محمد پورداود روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی دانش آموزان و فرهنگیان مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول در سراسر استان روزچهارشنبه 18 آذر در نوبت صبح تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان می توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 9- 3135 دریافت کنند.

همچنین بارش برف موجب تعطیلی برخی مدارس استان همدان در روز یکشنبه در نوبت عصر و دوشنبه و سه شنبه در نوبت صبح و عصر شد.

دمای هوای همدان در24 ساعت گذشته به 10 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و امروز همه مدارس برای دومین روز متوالی به دلیل بارش برف و سرما تعطیل شد و اداره ها و دانشگاه ها نیز با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کردند.
استان همدان حدود 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

دکمه بازگشت به بالا