خراسان

تنها ۲ هفته از ضرب‌الاجل تعیین تکلیف لوازم خانگی خارجی در خراسان رضوی باقی مانده است

افشاری

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: تنها ۲ هفته از ضرب‌الاجل تعیین شده برای تکلیف لوازم خانگی خارجی در بازار خراسان رضوی باقی مانده است.

ابراهیم افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: طرحی برای ساماندهی لوازم خانگی خارجی موجود در بازار خراسان رضوی در دست اجرا است که هماهنگی‌های آن به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: جلسات مربوط به این ظرح از ۲ ماه قبل آغاز شده و در آن به افراد یک ماه فرصت داده شده تا کالاهای خارجی موجود  خود را تعیین تکلیف کنند به این معنی که مستندات مربوط به گمرک و یا فاکتورهای خرید آن را به مأموران کمیسیون ارائه دهند.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: از ضرب‌الاجل تعیین شده برای واحدها تنها ۲ هفته باقی مانده و باید برای گردآوری مستندات خود اقدام کنند در غیر اینصورت تمامی کالاهایی که تکلیف آنها مشخص نیست ضبط می‌شوند.

افشاری با اشاره به دیده شدن برخی از اقلام میوه قاچاق در استان‌های تهران و اصفهان، خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی تا کنون چنین مواردی دیده نشده و موردی هم به کمیسیون گزارش نشده است.

وی تأکید کرد: در صورتی که در این حوزه موضوعی دیده شود شهروندان می‌توانند گزارش دهند تا اثدامات بازدارنده و مقابله‌ای با آن انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا