خراسان

تور رسانه‌ای طرح “هلال بهشت” در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود

پایگاه نوروزی هلال احمر در گرگان

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تور رسانه‌ای طرح “هلال بهشت” در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس  به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی اظهار داشت: استودیوی هلال با همکاری شبکه خبر توسط روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در رسانه ملی فعال شده و هر شب فعالیت‌های این مجموعه در استان‌های سراسر کشور منعکس می‌شود که تاکنون دو برنامه آن مرتبط با فعالیت‌های خراسان رضوی بوده است.

وی افزود: برنامه هلال مهربانی با محوریت انعکاس اخبار جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در بخش‌های جوانان، امداد و نجات، آموزش و درمان در ساعت 18:30 روزهای فرد هفته از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی پخش می‌شود و تکرار هر برنامه در ساعت 13:30 روز بعد پخش‌ می‌شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در ایام نوروز همه روزه برنامه زنده سفر بخیر از شبکه استانی خراسان رضوی پخش‌می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه دوم فروردین ماه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا شد و توصیه‌های لازم در بحث سفر مطمئن برای مسافران نوروزی و گزارش اقدامات اجرا شده این مجموعه توسط سیدمجتبی احمدی بیان شد.

محمودی تصریح کرد: در این برنامه تلویزیونی مسابقه‌ای توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی برگزار شد و سؤالی با عنوان «مهم‌ترین علت خون‌ریزی‌های خارجی چیست» بیان شد که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان سفرهای نوروزی پاسخ این سؤال را از طریق سامانه پیامکی 30000625 ارسال کنند و در پایان طرح هلال بهشت هم هدایایی به قید قرعه از سوی روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به 10 نفر از برگزیدگان اهدا می‌شود.

وی تأکید کرد: در این ایام ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی فعال است و اخبار این مجموعه در ایام نوروز 95 توسط رسانه‌ها منعکس شده که از همکاری صمیمانه آنها سپاسگزاریم و در پایان طرح هلال بهشت نیز از رسانه‌های که بیشترین همکاری را با این مجموعه داشتند تقدیر به عمل می‌آوریم.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در روزهای پایانی اجرای طرح هلال بهشت یک تور رسانه‌ای برای اصحاب رسانه تدارک دیده‌ شده که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا