مشهد

تکذیب استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تهیه سوسیس و کالباس در مشهد

سوسیس کالباس

دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان‌رضوی استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تهیه سوسیس و کالباس در مشهد را تکذیب کرد.

سعید کافی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به شایعاتی که در مورد مشکلات موجود در فرآورده‌های گوشتی واحدهای تولیدی خراسان رضوی وجود دارد، اظهار داشت: همیشه از این دست شایعات برای واحدهای داخل استان ساخته می‌شود و علت آن هم بازار بزرگ داخلی خراسان‌رضوی است که می‌تواند برای برخی از تولیدکنندگان خارج از استان بسیار سودآور باشد.

دبیر انجمن فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی تأکید کرد: واحدهای داخل استانی زیر نظارت بسیار شدید هستند و نمی‌توانند تخلفات آشکاری برای تولیدات خود داشته باشند.

وی با تکذیب استفاده از گوشت حیوانات متفرقه در تهیه سوسیس و کالباس در مشهد نیز گفت: انجمن تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی خراسان رضوی شدیداً این مسئله را تکذیب می‌کند.

مردها هم پریود میشن؟؟؟!!!!!

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. برای تهیه 700 کیلو گوشت از سگ می بایست روزانه 40 قلاده سگ ذبح شود یعنی ماهانه 1200 قلاده سئوال این است آیا امکان جمع آوری ، پرورش و ذبح غیر قانونی این همه سگ در جایی که نظارت می شود وجود دارد. در ضمن این کارخانه با یک یا ده نفر که نمی چرخد حداقل می بایست 100 نفر مستقیم و غیر مستقیم با این مجموعه کار کنند و ناظر هستند .

  2. متاسفانه بازار شایعات در مورد موادغذایی زیاد شده و هیچ برخوردی هم با شایعه پراکنان نمیشود.این خسارت زیادی به بخش تولید میزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا