ورزش

تیم کبدی بانوان خراسان‌رضوی در مرحله نهایی لیگ برتر حضور یافت

اخبار کوتاه ورزشی

رئیس هیئت کبدی استان خراسان‌رضوی گفت: با توجه به نتایج خوب و عملکرد درخشان تیم کبدی بانوان استان در مسابقات لیگ برتر و صعود به مرحله نهایی امید است بتوانیم با آمادگی خوب بازیکنان نتایج ارزشمندی کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، محمدرضا سعیدی در ارتباط با حضور تیم کبدی استان در رقابت‌های نهایی لیگ برتر بانوان در کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتایج خوب و عملکرد درخشان تیم کبدی بانوان استان در مسابقات لیگ برتر و صعود به مرحله نهایی امید است بتوانیم با آمادگی خوب بازیکنان نتایج ارزشمندی کسب کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات منظم تیم استان در سالن تخصصی کبدی مجموعه شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. در حال حاضر تیم کبدی استان با حضور مربی پیشین تیم ملی برای شرکت در مرحله نهایی لیگ برتر، با آمادگی بالا برای جدال با حریفان خود می باشد که امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب، جایگاه مناسبی برای استان در این رقابت‌ها کسب کنیم.

رقابت‌های نهایی لیگ برتر کبدی با حضور تیم‌های گلستان، کرمانشاه، تهران، اراک، خراسان‌رضوی و ایلام از سه شنبه ۵ تا ۸ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

آغاز استعدادیابی فوتسال دختران در قوچان

سروش پورآزاد رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: استعدادیابی فوتسال بانوان در شهرستان قوچان با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال و باشگاه المپیک آغاز شد.

وی ضمن اشاره به دوره‌های استعدادیابی انجام شده پسران تصریح کرد: امیدواریم با انجام این طرح در حوزه دختران ، شاهد رشد و توسعه ورزش بانوان باشیم.

پورآزاد خاطرنشان کرد: ورزش بانوان با کمی توجه و تامین اعتبار می‌تواند برای شهرستان افتخار آفرین باشد.

تربت جام میزبان مسابقات فوتسال شمال‌شرق کشور

مجید گوهری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان تربت جام از میزبانی این شهرستان درمسابقات فوتسال شمال شرق کشور خبر داد و گفت: پنجمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور گرامیداشت دهه فجر یادواره شهید گل محمدغیاثی ازهفتم بهمن ماه به مدت دو روز دراین شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره ازمسابقات هشت تیم از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، نیشابور، کلاله، تربت‌جام، گرگان، شاهرود و قوچان درسالن وحدت این شهرستان  نیز به رقابت خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا