مشهد

جاده قدیم مشهد ـ باغچه ـ نیشابور در اختیار زائران پیاده امام رضا(ع) قرار می‌گیرد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده قدیم مشهد ـ باغچه ـ نیشابور در سه روز پایانی ماه صفر مسدود می‌شود و به صورت 100 درصدی در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: جاده قدیم مشهد ـ باغچه ـ نیشابور در اختیار زائران پیاده امام رضا(ع) قرار می‌گیرد

 

محمد صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام اربعین مسافر و زائران بیشتر به کربلای معلی سفر می‌کنند تا این لحظه هیچ بار ترافیکی را در محورهای خراسان رضوی نداشته‌ایم و وضعیت جاده‌ها کاملا عادی است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: مطابق هر سال انتظار داریم تا در پایان ماه صفر و همزمان با ایام شهادت حضرت ثامن‌الحجج(ع) زائران زیادی به مشهد مقدس سفر کنند که در این راستا تدابیر لازم را برای تامین امنیت آنها در جاده‌های استان اندیشیده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم زیادی از زائران هر سال برای زیارت امام رضا (ع) پیاده سفر می‌کنند قسمتی پیاده‌رو در جاده استان احداث شده که به زودی افتتاح می‌شود.

صفایی تصریح کرد: همچنین جاده قدیم مشهد ـ باغچه ـ نیشابور در سه روز پایانی ماه صفر مسدود می‌شود و به صورت 100 درصدی در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: کلاس‌های آموزشی را برای مدیران کاروان‌های زائران پیاده برگزار کردیم تا به آنها آسیبی وارد نشود، ضمن اینکه پلیس راه نیز تامین آنها را برعهده می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا