فرهنگ و هنر

جشنواره فیلم فجر مشهد در پردیس هویزه و سینما اصغرزاده برگزار می‌شود

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.

افشین تحفه‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: براساس پیگیری‌های انجام شده این جشنواره در دو سینمای اصغرزاده و پردیس سینمایی هویزه برگزار می‌شود.

تحفه گر با بیان این که مشهد امسال به مدت ۱۰ روز میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود، بیان کرد: این جشنواره از  ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه با ۳ اکران روزانه پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: براساس تمهیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور سینمایی، اکران فیلم صرفاً در سالن‌هایی با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر امکان‌پذیر است و هر استان تنها می‌تواند در یک سالن اکران داشته باشد.

تحفه گر گفت: با توجه به کثرت علاقه‌مندان به سینما در خراسان رضوی، رایزنی‌هایی را با وزارتخانه و سازمان امور سینمایی انجام دادیم که با توجه به سابقه برگزاری این جشنواره و مطالبه مردم و علاقه‌مندان به هنر هفتم سالن دومی را به استان خراسان رضوی اختصاص دهند که موفق شدیم این موافقت را بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا