مشهد

حذف هزینه 4 میلیارد تومانی ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: حذف هزینه 4 میلیارد تومانی ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری مشهد

عضو شورای شهر مشهد از حذف هزینه 4 میلیارد تومانی ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری مشهد خبر داد و گفت: تبصره پرداخت مبلغ ایاب و ذهاب به مدیران شهرداری مورد تصویب قرار گرفت که نتیجه آن حذف 4 میلیاردی ایاب و ذهاب در سال است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا دیمه کار ظهر امروز در یکصد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در تالار شهر اظهار کرد: دریافت کامل هزینه ایاب و ذهاب توسط برخی از مدیران همراه با انجام ایاب و ذهاب خود با خودروهای شهرداری از جمله مهم‌ترین عوامل افزایش این نوع هزینه برای شهرداری مشهد می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد از حذف هزینه 4 میلیارد تومانی ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری مشهد خبر داد و گفت: تبصره پرداخت هرگونه مبلغ با عنوان ایاب و ذهاب به مدیران شهرداری مشهد توسط اعضای شورای شهر مشهد مورد تصویب قرار گرفت که نتیجه آن حذف 4 میلیاردی ایاب و ذهاب در سال است.

وی با ابراز تأسف نسبت به استفاده برخی از مدیران شهرداری از خودروهای این سازمان که سبب عدم استفاده سایر پرسنل می‌شود، افزود: در این سازمان از میان 26 هزار نفر 450 نفر حق ایاب و ذهاب دریافت می‌کنند که از میان این گروه تنها 70 نفر مدیر هستند.

دیمه کار همچنین مبلغ دریافتی ویژه ایاب و ذهاب را میان 400 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در صورتی که تبصره پرداخت هرگونه مبلغ با عنوان ایاب و ذهاب به مدیران شهرداری مشهد رأی نمی‌آورد، همچنان شاهد ایجاد تبعیض میان پرسنل شهرداری بودیم، چراکه این نوع از هزینه‌‌ها تنها به تعداد محدودی از مدیران و پرسنل تعلق گرفته بود و به سایر پرسنل شهرداری پرداخت نمی‌شد.

گفتنی است علاوه بر تصویب تبصره پرداخت هرگونه مبلغ با عنوان ایاب و ذهاب به مدیران، پرسنل شهرداری و سازمان‌ها همراه با میزان مقرر در قانون استخدام کشوری ممنوع اعلام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا