مشهد

حمایت شورای شهر مشهد از چهره های شاخص دانشگاهی

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما به اندازه سهم خودمان در شورای شهر مشهد آمادگی لازم را داریم تا برای چهره‌های شاخص و اثربخش دانشگاهی که الگوی جامعه محسوب می شوند، قدمی برداریم.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدرضا حیدری  امروز در بزرگداشت مرحوم دکتر احمد حامدمقدم، استاد فقید دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دکتر حامد مقدم میان مسائل شهر مشهد با جامعه به ویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی پیوند برقرار می‌کرد و ارتباط اینگونه مسائل را از نزدیک لمس  کرده بود. همچنین در حاشیه مسائل جامعه شناسی، مباحث علمی را نیز مطرح می کرد و با برقراری ارتباط با مدیران اجرایی و دستگاه‌های دولتی به غنای جلسات خود می‌افزود.
 
وی در خصوص ویژگی و ابعاد شخصیتی دکتر حامد مقدم، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان برخورد بسیار جذاب و تعامل مثبت با دانشجویان جدید الورود بود و ما به راحتی می‌توانستیم با ایشان وارد گفت‌وگو شویم. 
رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: هنگامی که یک دانشجو جدید الورود وارد دانشگاه می‌شود با اولین موردی که رو به رو می‌شود برخورد و ارتباط با مدیر گروه است؛ بنابراین شخصیت، منش و رفتار یک مدیرگروه می‌تواند در مواجه با دانشگاه تاثیر به سزایی داشته باشد. 
حیدری گفت: ایشان به عنوان یک مدیرگروه با صبوری برنامه متناسبی را با شرایط دانشجویان تنظیم می‌کرد که این مورد به نوبه خود یک هنر بزرگی محسوب می‌شد. همچنین از نظر علمی و اخلاقی استاد برجسته و ارزشمندی بود.
وی خاطرنشان کرد: من در رشته پژوهشگری، ورودی سال ۱۳۶۸ در دانشگاه فردوسی بودم و سعادت این را داشتم که در نزد دکتر حامدمقدم تلمذ و شاگردی کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا