خراسان

خانه احزاب خراسان‌رضوی افتتاح شد

خانه احزاب

خانه احزاب خراسان‌رضوی با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، خانه احزاب خراسان‌رضوی ظهر امروز با حضور  محمد‌حسین مقیمی معاون وزیر کشور افتتاح شد.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‌رضوی در جریان آئین افتتاحیه خانه احزاب خراسان‌رضوی اظهار داشت: مفتخریم که امروز در آخرین روز هفته دولت و همزمان با شهادت شهید رجایی و باهنر، خانه احزاب خراسان‌رضوی با حضور معاون و قائم مقام وزیر کشور افتتاح شد.

وی افزود: خانه احزاب خانه همدلی، وحدت و همراهی همه جناح‌ها و سلایق سیاسی استان برای توسعه کشور، استان و شهر است که امیدواریم محلی برای همدلی، هم افزایی و چاره اندیشی برای حل مشکلات کشور و استان باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت همه نخبگان برای مشارکت موثر در توسعه و رفع مشکلات گفت: در این خانه درصدد هستیم همدیگر را ببینیم، به نظرات یکدیگر احترام بگذاریم و از این ظرفیت استفاده کنیم ضمن اینکه این خانه با مسئولیت خود احزاب اداره می‌شود و حضور دولتی‌ها من‌بابِ مهمان است.

رشیدیان خاطرنشان کرد: خانه احزاب خراسان‌رضوی یک تشکل صنفی و به‌دور از مسائل سیاسی است که قصد داریم از طریق آن از تکثر به وحدت و همدلی برسیم.

به گزارش تسنیم، خانه احزاب خراسان رضوی به عنوان نخستین خانه احزاب در سطح استان‌های کشور با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل رسماً افتتاح و در محل ساختمان استانداری خراسان رضوی واقع در خیابان ارشاد قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا