خراسان

دستگاه قضا‌ با تمام قوا پیگیر استیفای حقوق عمومی و خصوصی “پدیده” است‌

رئیس دادگستری خراسان رضوی / علی مظفری

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با تمام قوا پیگیر استیفای حقوق عمومی و خصوصی “پدیده” است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در پی انتشار نامه نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس؛ دستورات ویژه‌ای خطاب به دادستان مشهد صادر کرد.

رئیس شورای قضایی استان و رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی در پی انتشار نامه دهقان، نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس اظهار داشت: مجموعه قضایی استان از ابتدای طرح مباحث شرکت پدیده شاندیز با حساسیت و دقت فراوان و با هدف محافظت از حقوق سهامداران و همچنین رعایت حقوق دولتی تمامی تلاش خود را در چارچوب قانون به کار بست.

وی افزود: بحمدالله در این زمینه اقدامات خوبی در جهت حفظ حقوق سهامداران به انجام رسید و از ورود خسارت‌های بیشتر به اموال سهامداران پیشگیری به عمل آمد که در غیر این صورت امروز این پرونده ابعاد بسیار وسیع‌تری می‌داشت.

مظفری با اشاره به نامه اخیر نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران که حاوی مسائل و بیان‌کننده نگرانی‌هایی است؛ ضمن تقدیر از پیگیری‌های انجام شده گفت: دستورات اکیدی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مشهد در زمینه پیگیری ویژه مسائل مطروحه صادر شده و از وی خواسته شده تا از طریق برگزاری جلسه فوق العاده ستاد تدبیر استان نگرانی‌های مطرح شده و مسائل مورد بحث را از طریق انجام کار کارشناسی، بررسی و نسبت به رفع و توجیه اطراف مسئله اقدام کنند.

وی با تقدیر از دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: در ماجرای پرونده پدیده، دادستانی با شجاعت در چارچوب قانون و با هدف حفظ منافع عمومی اقدام و امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه مطلوب نهایی برسد.

مظفری همچنین با اشاره به اقدامات ستاد تدبیر استان خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات انجام شده برای حل مشکلات مسئله پدیده در چارچوب این ستاد انجام شده و ان‌شاء‌الله دستگاه قضایی با تمام توان در راستای استیفای توأماً حقوق عمومی و خصوصی پای کار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا