مشهد

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه با شلیک پلیس

 
 

 

خراسان:۴ جوان پژوسوار که پس از درگیری با یک مغازه دار و زخمی کردن ۲ نفر، اقدام به تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند با صدور دستورات ویژه قضایی و انتظامی در یک عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله از سوی پلیس دستگیر شدند.  فرمانده انتظامی در تشریح دستگیری عاملان شرارت و ناامنی به خراسان گفت: حدود ساعت ۱۱ صبح روز گذشته زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد و اهالی منطقه الهیه مشهد از تیراندازی های وحشتناک پژوسواران ابراز نارضایتی کردند. سرهنگ محمد بوستانی افزود: در پی اعلام این گزارش بلافاصله گروه ویژه ای از ماموران انتظامی به بررسی این ماجرا پرداختند که مشخص شد  افرادی به دلیل برخی اختلاف حساب و در حالی که سوار بر یک دستگاه پژو مشکی رنگ بدون پلاک بودند وارد منطقه اقدسیه شده و با متصدی یک فروشگاه درگیر شده اند. این  مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پژوسواران که مسلح به سلاح شکاری دولول بودند برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه اقدام به شلیک تیر هوایی کرده واز محل متواری شده بودند. بنابراین گروه گشت نامحسوس کلانتری قاسم آباد وارد عمل شد و با مشخصاتی که در اختیار داشتند خودرو مذکور را در بولوار اندیشه شناسایی کردند. سرهنگ بوستانی گفت: سرنشینان پژو بدون پلاک با دیدن موتورسواران گشت پلیس اقدام به فرار کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی به ناچار لاستیک خودرو را پس از دادن اخطارهای قانونی هدف گرفتند و با شلیک گلوله خودرو مذکور را در خیابان استاد یوسفی متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات هماهنگ، ۴ سرنشین پژو که بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند و برخی از آنان دارای سابقه نیز هستند در چنگ قانون گرفتار شدند. 
رئیس پلیس مشهد اضافه کرد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مقداری مهمات، قمه و چندین چماق کشف و ضبط شد. سرهنگ محمد بوستانی ادامه داد: هنگام بازجویی از متهمان مشخص شد که ۲ نفر توسط این افراد مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند که توسط ماموران کلانتری الهیه به پزشکی قانونی معرفی شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا